Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd mij pestenRe@V0r zei:ether ligt anders ook al uit de beker![]()
of santaa![]()


Re@V0r zei:ether ligt anders ook al uit de beker![]()
of santaa![]()

Bedankt, maar ik wist al dat ik tien keer zo goed ben als Reavor ze.Dieleman_F zei:De een zijn team is tien keer zo goed, en de ander heeft voor de tijd dat hij speelt ook een mooier team dan dat jij na die tijd had, dus ik zou zwijgen![]()

De rest van mn ploeg is beter als mn mid.. dus eig is alles even goeRe@V0r zei:ik zit tenminste nog in de beker dieleuh
tis trouwens ni omda santaa zen mid goed is da gans zen ploeg op iets trekt é![]()

Santa| zei:Bedankt, maar ik wist al dat ik tien keer zo goed ben als Reavor ze.
En Etter een goed team voor de tijd dat hij speelt, dno ze.![]()

True; maar momenteel nog niet <o/Ether zei:Na een bepaald moment stagneert nu eenmaal de ontwikkeling van je ploeg e
Kijk naar Timmie, Perre, Sio, ik...
Kga wel in IVe meedraaien dit seizoen
Re@V0r zei:ik bengel zo tussen IVe en Ve![]()
Uitgedaagd! You ain't to good for me boyOser zei:leuke match en geen blessures, perfect. god weet waarom ether counterde met 80% balbezit.
nieuwe friendly gezocht, wie o wie daagt 2G00D4U uit![]()
