D@rK Sl@YeR
Legacy Member
kwiriet zei:heb je uitgedaagd in mijn stadion (14k)
als de jouwe groter is zeg je maar...
edit: the beechcorrels dus![]()
Ik heb geweigerd want gij zit in VII en ik wil iemand van VIII
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kwiriet zei:heb je uitgedaagd in mijn stadion (14k)
als de jouwe groter is zeg je maar...
edit: the beechcorrels dus![]()
als gij als 8e klasser tegen bv 4e klasser speelt kant goe zijn daje bijna evenveel krijgt als in nen competitiematch, zeker doen zou ik zeggen..D@rK Sl@YeR zei:Voor de paar euro's die ge extra krijgt.
En ik heb al iemand gevonde.
SIO zei:als gij als 8e klasser tegen bv 4e klasser speelt kant goe zijn daje bijna evenveel krijgt als in nen competitiematch, zeker doen zou ik zeggen..
D@rK Sl@YeR zei:Ik zoek al terug een friendly voor volgende week speelt geen rol welke klasse
(514653)
En dan nog ff een vraagske: als ik nu op verplaatsing gaan met ne friendly krijg ik dan ook geld of alleen men tegenstander die dan thuis speelt
Oke merciIn_The_End zei:ge krijgt allebei de helft van de inkomsten
Timmie zei:Ik ga proberen om gala-match tegen hoog-geklasseerde uit ons eigen landje te pakken te krijgen..
