Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wa maakt da nu uit op wie zen plein..TRC zei:Wie wilt een friendly tegen mij, wel op mijn plein, want ik heb vorige week al uit gespeeld. Sc Orsmaal (188331)
Was dat niet 2/3 inkomst voor de thuisploeg of is dat enkel beker?SIO zei:wa maakt da nu uit op wie zen plein..
Ik heb een stadion van net geen 45 000 manenj0i^ zei:enkel beker slimmeke
mja vanmij maakt da wel iets uit
kvind et sjiek om in stadium van 60000 man te spelen, of bij een 4de klasser ofzo
ik ben een freak![]()
da maakt toch ni uit op welke terrein, je krijgt toch de helftBoris Barowski zei:voor een easy win tegen een door blessures geteisterde ploeg :
Il yu Shin (321865)
liefst wel op mijn terrein, want ik heb de inkomsten nodig
liefst ploeg met wat supporters
thanks
Boris

enkel in beker idd (bij friendlies speel je het best op de ploeg van de laagste klasse, de supporters zijn 'onder de indruk' daar een ploeg van hogere afkomt en daardoor krijg je meer supporters die komen zien)TRC zei:Was dat niet 2/3 inkomst voor de thuisploeg of is dat enkel beker?