Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aangenomen, bij mij dus...coillie zei:invited bij u wss edde betere fanclub?
ofwel moeten we wachten en checken waar het beste weer is?
Fanclub: 1365 leden
Supporters: tevreden
maar kan nog veranderen natuurlijk
)
A-team + mots op ou dak ja, da kunde krijgencoillie zei:ge kunt ma zien da mij da meer als 10K oplevert anders haddek beter nen buitelander uitgenodigd
edit: hmm precies ne mid trainer... daar weet ik wel raad mee![]()

ik speel al hattrick uit de tijd dat da wel nog koncoillie zei:motsen ga nie in friendly's![]()

Ik! .. oej nee ik zit nog in de beker!SHoGuN*** zei:Iemand ne friendly ? Oser zal wel nie meer willen![]()

haha, slet. Ze zit ook es in ronde 4 ze|SanTaa| zei:Ik! .. oej nee ik zit nog in de beker!![]()

kheb u uitgedaagdSHoGuN*** zei:Iemand ne friendly ? Oser zal wel nie meer willen![]()

Ze??!*Brommerken* zei:haha, slet. Ze zit ook es in ronde 4 ze![]()