Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oser zei:pijnlijke match vandaag ondanks 4-0 winst.
eerst men trainee die juist terugkeerde na 3 weken blessure (juist18!!) voor weer 4 weken erafgeshot en derna was het de vervanger (ook 18!!) die een week geblesseerd is.
anyway, somebody else met een socialer B-team. thx

BingoChub zei:Kspeel woensdag tegen paffdaddy![]()

Nooby007 zei:Het was maar voor mee te delen dat Nooby007 de beste manager van België is![]()
BingoChub zei:Droom dan maar lekker verder over het managerkoningschap in Belgie![]()
![]()
zal ik zeker doen 
