Archief - [ALGEMEEN]: Friendly Regel Tread Renewed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

d.C.

Legacy Member
Ik heb er dringend ene nodig... Internationale gaan al niemeer dus ik zoek iets in België. Ik ben nu online @ Hattrick, dus de eerste die me uitdaagt accepteer ik!

M'n team > zie signature

boutros

Legacy Member
Vandaag uitgeschakeld in den beker, heb dus friendly nodig voor volgende week...

Uitdagen mag altijd ;)

Santa

Legacy Member
boutros zei:
Vandaag uitgeschakeld in den beker, heb dus friendly nodig voor volgende week...

Uitdagen mag altijd ;)
Begint volgende week de Jimbercup ni? Of doeje daar ni aan mee? :)

Timmie

Legacy Member
Wrsch zit em direct in 2e ronde
ik dus ook, dus nog 3 weken voor vlagskes.

boutros

Legacy Member
@ ether: uitnodiging is verstuurd ;)

@Santa: zoals timmie dus zei begin ik idd pas in de tweede ronde :p

Heb wel al een "redelijke" jimbercupreputatie hoor :ironic:

systech

Legacy Member
uitnodiging naar een hoop mensen verstuurd: lig ook uit den beker :p

accepte aub ;)

(als ik je niet heb uitgedaagd, mag je mij gerust uitdagen zenne :D )

Ether

Legacy Member
Sry, der was (denkek? oe kan je da eigenlijk zien) een IXde klasser eerst..

Kgun die jongens ook eens iets e, zebben et al zo zwaar, woensdag dus een lichtpuntje in die jongen z'n bestaan :p

boutros

Legacy Member
Een lichtpunt? LOL
Die jongen zal sebiets stoppen met hattrick dan ja ... :p :p

Kzal ekik dan maar een andere tegenstander zoeken hé ...

Ben dus nog altijd beschikbaar voor friendly ;)
Accepteer meteen ;)

sjoene

Legacy Member
Ether zei:
Sry, der was (denkek? oe kan je da eigenlijk zien) een IXde klasser eerst..

Kgun die jongens ook eens iets e, zebben et al zo zwaar, woensdag dus een lichtpuntje in die jongen z'n bestaan :p

verliezen in comp, winne in friendly..

sub-d!

Legacy Member
als er iemand TOEVALLIG nog geen friendly heeft, of kent u mss der eentje
dan heeft men broer nog geen wedstrijd voor morgen
> FC black wolves
:)

warre

Legacy Member
Omdat mijn tegenstander in de jimbercup nog in de beker zit is er een plaatsje vrijgekomen om tegen mij te spelen. Wie me eerst uitdaagt zal eerst spelen

Red_Dog

Legacy Member
warre zei:
Omdat mijn tegenstander in de jimbercup nog in de beker zit is er een plaatsje vrijgekomen om tegen mij te spelen. Wie me eerst uitdaagt zal eerst spelen

done, FC De Hondjes.

Btw, mijn matchke van vandaag moet precies vrij spannend geweest zijn:

Het was aangenaam weer, wat 502 fans naar Den Bosuil 2 lokte. Hondjes speelde in een interessante 3-5-2-formatie. De opstelling luidde: van Eindhoven - Hendrix, Piot, Donze - Askenflod, van der Linden, Japhet, Mas Gallic, Brandt - Degraeve, Gijsberts.

Football speelde in een interessante 3-5-2-formatie. In de basis stonden: Nobbe - Ferrer, den Toom, Bardoul - van Raaij, Nunnink, Lata, Seferis, Bernard - Bernard, Hijdra.

De counteraanval leek de favoriete strategie te zijn van Hondjes. Het was duidelijk de opzet van Football om zichzelf toe te leggen op de vleugelaanval. Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Darre Hijdra in de 9e minuut de 0 - 1 voor Football kon scoren. Darre Hijdra van Football buitte in de 11e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde zo 0 - 2. Stéphane Bernard breidde de voorsprong van de bezoekers uit door een volley binnen te schieten na een pass van rechts: 0 - 3. De manier van spelen veranderde toen Football zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen. Zwevend door de lucht had Nikos Seferis in de 23e minuut bijna de voorsprong kunnen uitbreiden, maar keeper Victor van Eindhoven keerde nog net zijn kopbal. De counteraanvallen van Hondjes waren levensgevaarlijk. Er waren 31 minuten gespeeld toen Dave Brandt een dieptepass van de rechterflank opving en in één beweging 1 - 3 scoorde. Een blunder in de verdediging leidde in de 32e minuut tot een overname op rechts, die Football op 1 - 4 zette. Doelpuntenmaker was Darre Hijdra. Met dit derde doelpunt kreeg Darre Hijdra een hattrick op zijn naam. De teams gingen met een 1 - 4 stand de rust in. Football had het meeste balbezit, namelijk 54 procent.

Paul Emile Japhet gedroeg zich als een onervaren jeugdspeler in de 48e minuut door verkeerd terug te passen, in de voeten van een tegenstander. Gelukkig voor hem leverde deze actie geen doelpunt op. Jules Gijsberts van Hondjes wist het thuispubliek op de banken te krijgen door een voorzet van links binnen te schieten en zo de 2 - 4 op het scorebord te zetten. Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Football-speler Gil Lata in de 86e minuut van het veld worden gedragen. Zijn vervanger was Yannick Nicollin. Hondjes bracht in de 86e minuut de stand op 3 - 4, doordat Sidney Degraeve een verdwaalde pass van links in het net wist te frommelen. Na een verschrikkelijke fout aan de rechterkant van de verdediging kon een alerte Sidney Degraeve de bal zo oppikken en wist in de 88e minuut de score weer in evenwicht te brengen: 4 - 4. Met 52 procent balbezit was Football in deze helft de sterkste ploeg.

Zonder enige twijfel was Jules Gijsberts de beste speler van Hondjes. Paul Emile Japhet was vandaag niet al te best. De echte sterspeler van Football was Faruk van Raaij. Het spel van Yannick Nicollin viel nogal tegen. De eindstand was 4 - 4.

Netrem

Legacy Member
alle eerste klassers of top 5 uit tweede klasse mogen mij uitdagen:
Rising (321379)

buitenlanders moeten naar mijn stadion komen!





















































zou het lukken? :unsure:

Oser

Legacy Member
ploeg gezocht die tegen mijn redelijk zwakke B-ploeg wilt spelen.

geen IX, vo de rest maakt het niet uit. ik heb een zeer degelijk stadion.

Totale capaciteit: 13000

Staanplaatsen: 8190
Gewone zitplaatsen: 3250
Overdekte zitplaatsen: 1235
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 325


2G00D4u (187915)


heb trouwes nog redelijke verdedigers en middevelders te koop staan. maar voor de lagere regionen wel.

crowke

Legacy Member
ik zoek nog een friendly vermits mijn Jimber-tegenstander al enkele weken niet meer online is gekomen.

Team: lieven.be (515615)

-=[MgC]=-LeX

Legacy Member
crowke zei:
ik zoek nog een friendly vermits mijn Jimber-tegenstander al enkele weken niet meer online is gekomen.

Team: lieven.be (515615)

kheb u uitgedaagd in mjin stadion, mijn teamnaam is Eendracht Lex.. wilde zo vlug mogelijk accepte aub?

ty :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan