Rayko
Legacy Member
mn eerste friendly en dan nog tegen een duitse 6e klasser maar een heel eigenaardige 
Op ADD Mustang Arena, komen 167 enthousiaste supporters naar binnen hoewel het bewolkt is maar niet regent.
De ruststand is 2 - 1. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Schulauer, met 67 procent balbezit. kheb die waarschijnlijk aangenaam verrast, nu hopen dat mn ploeg het zo houd :applause:

Op ADD Mustang Arena, komen 167 enthousiaste supporters naar binnen hoewel het bewolkt is maar niet regent.
De ruststand is 2 - 1. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Schulauer, met 67 procent balbezit. kheb die waarschijnlijk aangenaam verrast, nu hopen dat mn ploeg het zo houd :applause:
het beïnvloedt je supporters/sponsoren niet, dus een friendly heeft totaal geen nut, buiten het feit dat je spelers dan kunnen trainen. En zet nooit je A-spelers erop, anders kunnen ze geblesseerd geraken.
VC Eendracht Aalst 2004