wireke
Legacy Member
TrsH zei:denk je niet dat het dan moeilijker wordt voor spelers om bepaalde datums vast te zetten als het over een maand gaat?
Niet als je genoeg tijd krijgt om een speeldag af te werken? Stel bv dat je 2 weken krijgt om je poulematchen af te werken. Dit moet toch ruim voldoende zijn normaal denk ik zo.


