Archief - 9lives Starcup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BelgianTerror

Legacy Member
Ik wil nog eens een SCII cup(1v1) organiseren voor JULLIE, mijn lieve kleine scv's.

Nu, ik moet uiteraard de grote bazen kunnen overtuigen, en nee, een striptease helpt helaas niet, ik probeerde dat (zijnoot: we zoeken enkele nieuwe redacteurs wegen plotse overlijdens)

Anyhow, als dit topic 50+ unieke comments krijgt ga ik eens porren ;)
Ditmaal normaal met prijzen en uiteraard streams.

maartendq

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Ik wil nog eens een SVII cu(1v1)p organiseren voor JULLIE, mijn lieve kleine scv's.

Nu, ik moet uiteraard de grote bazen kunnen overtuigen, en nee, een striptease helpt helaas niet, ik probeerde dat (zijnoot: we zoeken enkele nieuwe redacteurs wegen plotse overlijdens)

Anyhow, als dit topic 50+ unieke comments krijgt ga ik eens porren ;)
Ditmaal normaal met prijzen en uiteraard streams.

Zouden we geen tornooi kunnen organiseren dat enkele weken duurt? Zo is het makkelijker voor de deelnemers om tijd vrij te maken en af te spreken wanneer ze kunnen spelen. Dit zou vermoedelijk een pak meer deelnemers aantrekken (maar helaas ook 'n stuk meer forfeits).

BelgianTerror

Legacy Member
maartendq zei:
Zouden we geen tornooi kunnen organiseren dat enkele weken duurt? Zo is het makkelijker voor de deelnemers om tijd vrij te maken en af te spreken wanneer ze kunnen spelen. Dit zou vermoedelijk een pak meer deelnemers aantrekken (maar helaas ook 'n stuk meer forfeits).

kan ik doen, eerst interesse peilen, dan alles organiseren ;)

horste

Legacy Member
ik wil altijd, zolang er wat speling is qua wanneer matches gespeeld moeten worden. Een toernooi van 4 uur lang ofzo is niet altijd mogelijk om uit te spelen, en ik heb een hekel aan forfait geven :) maar heb zeker interesse

willonic

Legacy Member
NEE IK DOE NI MEEE.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Orph4nus

Legacy Member
50 unieke comments ga je nooit halen.
Anyway BesceneTV streamt dit evenement met plezier als het zou doorgaan.

wireke

Legacy Member
Bij genoeg interesse,pm mij dan eens BelgianTerror ;) Zoals reeds eerder gezegd heb ik vanaf 21 september terug tijd om iets op poten te zetten en ik kan aan prijzen geraken als het niet vanuit 9lives zelf komt ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan