BelgianTerror
Legacy Member
Ik wil nog eens een SCII cup(1v1) organiseren voor JULLIE, mijn lieve kleine scv's.
Nu, ik moet uiteraard de grote bazen kunnen overtuigen, en nee, een striptease helpt helaas niet, ik probeerde dat (zijnoot: we zoeken enkele nieuwe redacteurs wegen plotse overlijdens)
Anyhow, als dit topic 50+ unieke comments krijgt ga ik eens porren
Ditmaal normaal met prijzen en uiteraard streams.
Nu, ik moet uiteraard de grote bazen kunnen overtuigen, en nee, een striptease helpt helaas niet, ik probeerde dat (zijnoot: we zoeken enkele nieuwe redacteurs wegen plotse overlijdens)
Anyhow, als dit topic 50+ unieke comments krijgt ga ik eens porren

Ditmaal normaal met prijzen en uiteraard streams.
.