Archief - 5star & N$! merge :o

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Phoen!x-

Legacy Member
ok bluz. wel tof dat jij als vriendje van onze opponent zo onze demo moet beoordelen ;)
+ zorg maar dat ge goede bewijzen hebt als ge lock wilt beschuldigen
( en illu @ lan wordt lachen ? sinds wanneer ga jij naar lans? :o )

SpYdR0

Legacy Member
@ mini, uit uw reactie bleek dat ge verloren had (door nieuwe linu-up) en dat ge daar niet tegen kon. Dus excuse me als i kda verkeerd heb verstaan, 't komt gewoon zo over.

@Bluz, illuminati @ lan is altijd lachen, maar in de positieve zin. Dikke ambiance! En als ge denkt dat lock cheat LoL, heb er es naast gezeten just nix van aan, die heeft gewoon een goed getrainde rechterarm :scream:

mudvAyne

Legacy Member
Tis wel normaal dat CorkiE rap whined van die iemand cheat n/o :) dus daar moet ge u niet aan storen Phoenix ;) hij doet het over veel mensen :)

Xavve

Legacy Member
SpYdR0 zei:
@ mini, uit uw reactie bleek dat ge verloren had (door nieuwe linu-up) en dat ge daar niet tegen kon. Dus excuse me als i kda verkeerd heb verstaan, 't komt gewoon zo over.

@Bluz, illuminati @ lan is altijd lachen, maar in de positieve zin. Dikke ambiance! En als ge denkt dat lock cheat LoL, heb er es naast gezeten just nix van aan, die heeft gewoon een goed getrainde rechterarm :scream:

onder ons (das Lock z'n snokarm) ;)

Mini

Legacy Member
-Phoen!x- zei:
en toch whinen jullie zo hard als ge tegen ons verliest...
lock cheat :wtf:
en als ge iemand met corkie in u team hebt laat em dan zwijgen want met zijn IQ kan em beter niets zeggen ;)
dit is niets offensief tegen u persoonlijk mini kvind gewoon spijtig dat jullie nu zo moeilijk doen

Excuse me?
ik - en niemand van xs wat dat betreft - heb ni gewhined tijdens of na de war, op irc ware we zeker meer als beleefd, en zover ik weet zijn er door niemand van ons beschuldigen of dergelijke geuit. Ik vraag me dan ook af wat je bedoelt met moeilijk doen ..

-Phoen!x-

Legacy Member
never mind heb ondertussen met corkie gebabbeld. mijn verontschuldigen over sommige woorden ;)

Xavve

Legacy Member
Der is wel degelijk gewhined op irc, maar kzal geen namen noemen.
Zo vragen van hoeveel keer is die bepaalde speler al gepakt met wh enz.. das in mijn ogen toch gewhine ze. Natuurlijk kan 1 individu niet spreken voor een hele clan. De mini zelf bv hebbek idd niet gehoord.

Mini

Legacy Member
Ben in de hele war 1x raar gepakt, mer met de hele flash-zever in cs zijn flashes nu eenmaal onbetrouwbaar... en het feit da ik gwn apenballe suck opt moment ;p

En het op cheats etc steken is de easy way out, als ge mij wa kent dan wete wel da ik het zo ni op heb meteasy way outs ;)

de war is over, illu heeft em gewonne, wij gaan traine en we zien de volgende keer mekaar wel, hopelijk in lan gezien wij online prutsers zijn, altij al geweest ;)

feZ, man!

Legacy Member
iemand op die zen account aant spreken? damn wssl iemand van psw ofzo^^

toch mooi gezegd tov de conversaties op irc:) (niet op u bedoeld)

Mini

Legacy Member
-Phoen!x- zei:
idd mooi gezegd maar jullie zijn nu wel gewonnen gg ;(
ben ziek, heb heel middag liggen slapen en heb dus geen flauw benul over wa ge het hebt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan