Archief - 5star & N$! merge :o

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sanguin3

Legacy Member
Mr. Jack! zei:
laat die gast toch doen, die z'n foto is hilarisch :p

Ge moogt nie met andere mensen lachen :naughty:
maar in dees geval maak ik een uitzondering :p

tis moa un graptjen eh grinsh

SithCloud

Legacy Member
alleen samen kunnen ze de mega-exi-bot vormen om de kwade krachten uit deze wereld te verslaan !

DGEN

Legacy Member
SithCloud zei:
alleen samen kunnen ze de mega-exi-bot vormen om de kwade krachten uit deze wereld te verslaan !
doet me denken toen k nog 6jaar ofzo was en keek na powerrangers :o

jerri

Legacy Member
Ik stem iets minder gezeik!

gl to die mannen, die kunnen wa cs'en. Wint mr wa :woohoo:

EndjA

Legacy Member
GL an HF !

Veel war genot: ato, Exi, and Konvekt! maak er een goede tijd van! :niceone:

Mini

Legacy Member
Desperadoooo zei:
Achja nu hebt gij uw pak ook gehad ;)

JAMMOR KING MINI :niceone:

1) kwk speelt een week
2) corkie is new in team
3) wij hebbe meer als een jaar nimme samen gespeeld me serieuze tax tege serieuze tegenstanders

etc etc

wa ni wil zegge da ze ni verdiend gewonne hebbe, ma we zijn dan ook drie daagjes trug bezig :)

Er staan bootcamps opt programma, er moe serieus getrained worde... Op de moment staan we gwn wa achter :) Ma komt wel snor :)

-F-

Legacy Member
Amai se , de oldskoelers gaan terug serieus gaan trainen, weral bezig mee de zoveelste comeback? Nationscup here they come ! (als da nog bestaat tenminste)

Osis1984

Legacy Member
ma allez die Desperadoooo (desP) suckt toch zo hard :p
lol joke Desp :D
remember the time da we da hier speelden om mijn 350Mhz :rofl:
anyway GL to y'all

SpYdR0

Legacy Member
lol Mini sinds wanneer hebt gij het smoesjesboek ontdenkt?

Kunt beter eerst wa trainen, dan rematch doen en DAN zo'n uitspraken doen.
Heeft veel meer impact :niceone:

en GL to economical ! :applause:
you go guys

Mini

Legacy Member
wa uitsprake, wa rematch?

kheb ons nog ni wete verlieze van eco en hebbe toch al paar pcws ertege achter de rug ;)

-Phoen!x-

Legacy Member
en toch whinen jullie zo hard als ge tegen ons verliest...
lock cheat :wtf:
en als ge iemand met corkie in u team hebt laat em dan zwijgen want met zijn IQ kan em beter niets zeggen ;)
dit is niets offensief tegen u persoonlijk mini kvind gewoon spijtig dat jullie nu zo moeilijk doen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan