Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zouden we?*trust* zei:is er niemand zo vriendelijk om de full version met ons te delen![]()
![]()
Sergiow zei:ik heb ook de full
ma om me ne motto te rijde moete de motto versie kope é
Ik heb u ne link gegeven.. Normaal werkt 'm nimeer, maar ge kunt is probere he.*trust* zei:is er niemand zo vriendelijk om de full version met ons te delen

[/edit]ja, en kdin nerges ne full versionRatZ! zei:ik vind het eigenlijk wel, zeer leerzaam en eigenlijk ook wel tof
onze flor is grappig, maar jammer dat je maar zo kleine map hebt met de demo
![]()
ad:naar tschijnt heeft het ooit op bommanews gestaan maar kheb een Belgacom-accountDen Freddie zei:ja, en kdin nerges ne full versionad:
ad:en niemand die ons wil helpenDen Freddie zei:ja, en kdin nerges ne full versionad:

Hoe verandert ge die view naar 3rd person?RatZ! zei:
