2 many soldiers
Legacy Member
Ja, dit is een thread over de 3d rijsimulator. (aangezien ik werd beschuldigd in de gta thread) Hij is te vinden op http://www.3drijsimulator.be/. Er zijn 2 demo's te vinden op die site: moto en auto. Deze rijsimulator is zeer realistisch (buiten geen schade dan ). De toekomstige chauffeur wordt getraind door middel van simpele voorrangs-,snelheids-,remoefeningen....
Het is natuurlijk ook altijd tof om te knoeien aan de instellingen en een mega wheelie te doen (
het is mogelijk).


