Archief - 2de "ventje" met zelfde cd-key

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blue-Bora

Legacy Member
Yoeps,

Ik heb een gekocht BF3 dvd met bijbehorende key uiteraard.

Kan ik hiermee een 2de profiel aanmaken bij origin.
Een 2de soldaatje als het ware om een kameraad BF3 te laten spelen op mijn pc zonder dat hij mijn stats verknoeid :)

Grtz

Xtralecherus

Legacy Member
Niet beter van gewoon 2de origin account aan te maken? Zal volgens mij probs geven als je alle2 wilt inloggen op zelfde origin account. Moest je 2 pc's hebben zou ik eens proberen in te loggen in origin en zien wat dat geeft op de andere pc?

Blue-Bora

Legacy Member
L3ThaL zei:
Niet beter van gewoon 2de origin account aan te maken? Zal volgens mij probs geven als je alle2 wilt inloggen op zelfde origin account. Moest je 2 pc's hebben zou ik eens proberen in te loggen in origin en zien wat dat geeft op de andere pc?

Maar kan je een 2de origin account aanmaken met dezelfde cd-key?

Of hoe werkt dat juist?
Misschien dat je per key maar 1 "ventje" kan aamaken he :)

Xtralecherus

Legacy Member
Zoals steam vermoed ik 1 key per account(zelfde key proberen op andere account). Helaas kun je geen extra soldiers aanmaken zoals in de vorige BF's met 1 key. Ik zou niet weten wat het geeft als je 2 keer BF3 hebt op je account.

Edit: Best dat je gewoon een 2de origin account maakt, wil je tegelijk spelen.

Duffman-

Legacy Member
Maar dat is niet wat hij wil geloof ik. Hij wil zijn maat eens battlefield 3 laten spelen, zonder dat zijn maat de threadstarter zijn stats verpest.:)

Misschien eens zoeken op unranked server?

Xtralecherus

Legacy Member
Jah dacht dat hij nog een 2de key gekocht, niet dus :p.
Jah best op unranked dan maar spelen :p of hem eens eerst de SP laten spelen of co-op missies?

Rage

Legacy Member
Kunt ge ingame niet gewoon een 2de profiel aanmaken? Ik heb bf3 niet, maar in bf2 ging dit

Brick Top

Legacy Member
L3ThaL zei:
Zoals steam vermoed ik 1 key per account(zelfde key proberen op andere account). Helaas kun je geen extra soldiers aanmaken zoals in de vorige BF's met 1 key. Ik zou niet weten wat het geeft als je 2 keer BF3 hebt op je account.

Edit: Best dat je gewoon een 2de origin account maakt, wil je tegelijk spelen.

Rage zei:
Kunt ge ingame niet gewoon een 2de profiel aanmaken? Ik heb bf3 niet, maar in bf2 ging dit

In BF2 ging dat inderdaad maar Lethal lijkt te bevestigen dat dat nu niet meer gaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan