Zoals steam vermoed ik 1 key per account(zelfde key proberen op andere account). Helaas kun je geen extra soldiers aanmaken zoals in de vorige BF's met 1 key. Ik zou niet weten wat het geeft als je 2 keer BF3 hebt op je account.
Edit: Best dat je gewoon een 2de origin account maakt, wil je tegelijk spelen.