Archief - 1.2 Screens!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slim_Shady

Legacy Member
Hier is de nieuwsbrief te vinden
met een paar nieuwe screens en info
ber blijken dus 3 nieuwe maps te komen , non-jet plane , T72 tank ,idd tunnels/riool systemen enz.. ;)

spijtig genoeg geen info over mogelijke lag oplossingen of bugfixes , maar die zullen er toch inzitten hoop ik?

EagleEye

Legacy Member
oberon_sedai zei:
zet uw brightness en gamma maar open. het is wel degelijk een overdekking. lijkt op een mijn of zoiets.
idd, da kon ik ni zien eerst :/

>P>TheBeast

Legacy Member
LAG :'( (tis nu al regelmatig zeer erg, als dit erbij komt)

oberon_sedai

Legacy Member
wie weet zijn er ook aanpassingen aan het spel zodat het weer een stuk vlotter bolt.

wacht dus eerst ff af voor je al over lag zevert, over iets dat nog niet uit is / bestaat. :niceone:

vishnusixclix

Legacy Member
oberon_sedai zei:
wacht dus eerst ff af voor je al over lag zevert, over iets dat nog niet uit is / bestaat. :niceone:

héhé oberon... wie weet... mss zijn de wonderen de wereld nog (altijd) niet uit. Al zou het wel een unicum zijn voor BF:V... een patch die problemen oplost ipv toevoegt :)

EagleEye

Legacy Member
niet overdrijven he vishnu :p die eerste patch bracht (voor mij allesinds :D) alleen maar voordelen

de 1.1 bracht wel wa lag mee ma kom :p

Battle_Pope

Legacy Member
EagleEye zei:
niet overdrijven he vishnu :p die eerste patch bracht (voor mij allesinds :D) alleen maar voordelen

niet voor mij allesinds. :(

Die 1.01 patch deed mijn comp altijd crashen en ik kreeg veel roos op mijn scherm. Dat was (gelukkig) opgelost met de 1.02 patch.

^ALUCARD^

Legacy Member
awesome flamethrower (em gaat zuigen zoals in WWII mod) maar toch interessant
3 nieuwe maps :applause:

oberon_sedai

Legacy Member
The_Pope zei:
niet voor mij allesinds. :(

Die 1.01 patch deed mijn comp altijd crashen en ik kreeg veel roos op mijn scherm. Dat was (gelukkig) opgelost met de 1.02 patch.


misschien is een andere shampoo gebruiken ?

Coolio Jr

Legacy Member
oberon_sedai zei:
misschien is een andere shampoo gebruiken ?

:rofl: :rofl: :rofl:

ma serieus nu, tis ier gene zwam e :)

ik hoop da in de 1.2 nu echt veel bugfixes gaan zitte.. ma da ziet er nie naar uit precies ze :unsure:

Tsjernobyl

Legacy Member
pff, ik heb de hoop dat bfv een goede game gaat worden toch al opgegeven hoor!

nu gaan ze er een nachtmap insteken :ironic:. gamma omhoog !

Darth-Falcon

Legacy Member
Tsjernobyl zei:
pff, ik heb de hoop dat bfv een goede game gaat worden toch al opgegeven hoor!

nu gaan ze er een nachtmap insteken :ironic:. gamma omhoog !

:doh: :doh: :doh:

als er nachtmappen inkomen is het de bedoeling da ge die ok zo speelt ipv gelijk ne zielige uw gamma omhoog te zetten, speel die map dan gewoon nie

Tyken

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
:doh: :doh: :doh:

als er nachtmappen inkomen is het de bedoeling da ge die ok zo speelt ipv gelijk ne zielige uw gamma omhoog te zetten, speel die map dan gewoon nie


kheb daar ook nog aan gedacht. eigenlijk een soort legale cheat hé, PB kan uw gamma nie detectere :sad:

>P>TheBeast

Legacy Member
Only for losers.
Denk (hoop) dat meesten wel zoveel zelfrespect hebben om dit niet te doen.
Indien ze dat niet hebben, dan word het erg voor ons (en erg voor hen)
(Kijk-ik-sta-eerste-toestanden, door uw gamma omhoog te zetten, ---> Niks bereikt, niks kunnen)

oberon_sedai

Legacy Member
>P>TheBeast zei:
Only for losers.
Denk (hoop) dat meesten wel zoveel zelfrespect hebben om dit niet te doen.
Indien ze dat niet hebben, dan word het erg voor ons (en erg voor hen)
(Kijk-ik-sta-eerste-toestanden, door uw gamma omhoog te zetten, ---> Niks bereikt, niks kunnen)

ge zijt er vet mee als je jet zelf niet doet. zie maar in EoD , der zitten ook nacht mappen in. speel maar eens zonder uw gamma omhoog te zetten. leuk hoor. je wordt echt verplicht door al die lamers.

niks leuker dan eens goed te schrikken als er plots naast u geschoten wordt en je ziet niet wie het is. 't moet nog geneens naar u zijn. lol

^ALUCARD^

Legacy Member
ik ook nie want dan moet ik op ESC drukke en dat duurt dan een eeuwigheid dan ist loading andre map en dan moek weer me gamma terugzette

oberon_sedai

Legacy Member
er zijn toolkes zat om dat ingame te doen. powerstrip bvb, werkt zelfs met game profielen enzo. ctrl+alt+ "+" / "-" doet uw gamma stijgen of dalen.
keys bindings à volonté.

sypro9000

Legacy Member
rofl vietnam word net Quake of UT allemaal met van die tweaks wrm nog geen brightskins :rofl: .

Seraph

Legacy Member
Tyken zei:
kheb daar ook nog aan gedacht. eigenlijk een soort legale cheat hé, PB kan uw gamma nie detectere :sad:

Tuurlijk gaat da, evenbalance moet dat wel instellen. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan