Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, da kon ik ni zien eerst :/oberon_sedai zei:zet uw brightness en gamma maar open. het is wel degelijk een overdekking. lijkt op een mijn of zoiets.
oberon_sedai zei:wacht dus eerst ff af voor je al over lag zevert, over iets dat nog niet uit is / bestaat.![]()

EagleEye zei:niet overdrijven he vishnudie eerste patch bracht (voor mij allesinds
) alleen maar voordelen

The_Pope zei:niet voor mij allesinds.
Die 1.01 patch deed mijn comp altijd crashen en ik kreeg veel roos op mijn scherm. Dat was (gelukkig) opgelost met de 1.02 patch.
oberon_sedai zei:misschien is een andere shampoo gebruiken ?



Tsjernobyl zei:pff, ik heb de hoop dat bfv een goede game gaat worden toch al opgegeven hoor!
nu gaan ze er een nachtmap insteken :ironic:. gamma omhoog !
Darth-Falcon zei::doh: :doh: :doh:
als er nachtmappen inkomen is het de bedoeling da ge die ok zo speelt ipv gelijk ne zielige uw gamma omhoog te zetten, speel die map dan gewoon nie
ad:>P>TheBeast zei:Only for losers.
Denk (hoop) dat meesten wel zoveel zelfrespect hebben om dit niet te doen.
Indien ze dat niet hebben, dan word het erg voor ons (en erg voor hen)
(Kijk-ik-sta-eerste-toestanden, door uw gamma omhoog te zetten, ---> Niks bereikt, niks kunnen)
Tyken zei:kheb daar ook nog aan gedacht. eigenlijk een soort legale cheat hé, PB kan uw gamma nie detecteread:
