Archief - 1.2 Screens!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slim_Shady

Legacy Member
The offical Battlefield Vietnam Website has a small update showing off two new screenshots that are for the upcoming 1.2 patch, here's what they had to say: Did you enjoy these two screenshots for the upcoming Battlefield Vietnam 1.2 Update? Then signup for the newsletter now and get more screenshots delivered to your inbox when the newsletter goes out this coming Friday. Not only will you get more screenshots, you'll get the skinny on what is contained in the Battlefield Vietnam 1.2 Update!
SIGN UP NOW!
Screen 1
Screen 2

wanneer is dus nogniet bekend ,
maar meer screens en info zijn op komst via de newsletter ;)

Darth-Falcon

Legacy Member
nie veel te zien he, een hut en een tank me ne vlammewerper

vishnusixclix

Legacy Member
Ik weet al wat het allemaal gaat worden!!!

1) smells like lag
2) smells like bugs
3) smells like teen programming :lol:

Ach, het is toch pas voor binnen een dikke maand :)

Slim_Shady

Legacy Member
lol vish :D maarja , groot gelijk ook

(zou die 1ste screen geen tunnel systeem zijn ?)

Assassin007

Legacy Member
Op de 2de screen kunt ge zien dat ze aan de voertuigen iets gaan veranderen. Normaal is de schutter bij dat voertuig niet beschermd en nu dus wel. Werd wel tijd want de nva schutter is ook beschermd.

>P>Emperor

Legacy Member
zolang ze maar de lag en 1.1 bugs oplossen, laat maar komen die 1.2
en een flamethrowerke derbij is altijd een fun extraatje :p

Darth-Falcon

Legacy Member
Assassin007 zei:
Op de 2de screen kunt ge zien dat ze aan de voertuigen iets gaan veranderen. Normaal is de schutter bij dat voertuig niet beschermd en nu dus wel. Werd wel tijd want de nva schutter is ook beschermd.


dude WTF ? das om te beginnen een totaal nieuw voertuig, en tis een us voertuig

Coolio Jr

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
dude WTF ? das om te beginnen een totaal nieuw voertuig, en tis een us voertuig

eeuuhmm... hebt gij nog nooit nen M113 gezien ? da amfibie transport van de US ?? da is DA voertuig me ne mitrailleur op :wtf: maar ! in deze patch, komt daar blijkelijk een flamethrower op :niceone:

EagleEye

Legacy Member
Coolio Jr zei:
eeuuhmm... hebt gij nog nooit nen M113 gezien ? da amfibie transport van de US ?? da is DA voertuig me ne mitrailleur op :wtf: maar ! in deze patch, komt daar blijkelijk een flamethrower op :niceone:
dat is geen m113

m113 heeft nog steeds onbeschermde schutter

dit is een nieuw m113-achtig voertuig met flamethrower :)

nikeb007

Legacy Member
Ik hoop da ze ni tever gaan me dien m-113 me flamethrower.
Maar toch ziet er nice uit.
Nu hoopen da er geen bugs in zitten ni da da gaat bestaan :lol: maja gekunt er op hoopen

oberon_sedai

Legacy Member
het is de M132. een gemodifiede M113 met flamethrower.

jullie hebben allen internet, maar maken geen gebruik van een zoek functie. liever speculeren en lullen. lol.

EagleEye

Legacy Member
wat nou ondergrondse tunnel

da ziet er mij eerder uit als een pleintje in den donkere ...

oberon_sedai

Legacy Member
zet uw brightness en gamma maar open. het is wel degelijk een overdekking. lijkt op een mijn of zoiets.

>P>Rushbunny

Legacy Member
oberon_sedai zei:
het is de M132. een gemodifiede M113 met flamethrower.

jullie hebben allen internet, maar maken geen gebruik van een zoek functie. liever speculeren en lullen. lol.

Nuff said ;) :D

Tyken

Legacy Member
die tweede screen is da operation game warden of beeld ik me da in?

crazyvino

Legacy Member
Al aan een CAVE gedacht jongens bij die eerste foto, zoals da van Bin Laden, zou ook ni slecht zijn en dan uitsmoren met die nieuwe flametrower...

Hehe, da wordt fun

:applause: :evil: :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan