Zonnestraal
Legacy Member
dynamite zei:ik kan niet geloven dat iedereen hier de ondertitels leest terwijl ze toch nederlands spreken.
het is AnneLIES
Fail
Annelise
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dynamite zei:ik kan niet geloven dat iedereen hier de ondertitels leest terwijl ze toch nederlands spreken.
het is AnneLIES
Soms dacht ik dat ik naar de vrouwelijke Eddy Wally aan het luisteren was. Ik heb niks tegen mensen die wat minder begaafd zijn - uiteindelijk kunnen ze daar zelf niks aan verhelpen - maar als ze zich proberen uitdrukken en voordoen als halve intellectuelen dan begin ik me toch wel te ergeren.Put_met_keren zei:Die haar zinsbouw
pieta zei:een jaar op het forum en 32 posts, hou het zo ipv u wa belachelijk te maken met idiote comments![]()
Zonnestraal zei:
Preske zei:owned
dynamite zei:het werd verwijderd dus 'k zal het maar niet opnieuw melden...
komt erop neer dat je ongelijk hebt.
Michster zei:Aangename televisie terwijl ik toch de drang voelde om naar men toestel te vloeken!
Jezus, wat een omhooggevallen rotmens is die Kimm wel niet: "Alex is bevooroordeeld".
Terechte winnaar alleszins.![]()

Mégane zei:Lol die Kimm wat een irritant omhooggevallen wijf was me dat, "zelfs ik kan niet aan Alex tippen" je moet zoiets maar durven zeggen
Alex heeft verdiend gewonnen maar wel belachelijk dat ze een professionele kok laten deelnemen aan een programma voor hobbykoks.
Socks zei:Echt professioneel is da ook weer niet hoor...
Veel ervan is basis wat je leert op de hotelschool.
Nog altijd iets anders dan hobbykokSocks zei:Echt professioneel is da ook weer niet hoor...
Veel ervan is basis wat je leert op de hotelschool.


as usualStarrk zei:Wat een kakwijf hebben ze nu weer gevonden.