Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Böhse Onkel

Legacy Member
Ben benieuwd deze week of Alex zijn geheim kan bewaren, heb er overigens nog mee in't zelfde jaar gezeten op Hotelschool, wel ne speciale kerel da wel:)

Die Kimm leek mij ook wel geen 24 op't eerste zicht, kdacht eerder in de 30 ofzo, haar eten zag er wel zeer smakelijk uit, vooral het dessert.

Die Annelisse is precies wel een irritant kieken, benieuwd wat zij er van teweeg brengt.

kay-gell

Legacy Member
Damn, hoe een grote ogen heeft die Annelise.
Ziet die in het donker ofzo

En wtf: Heeft die een mast in zijne hof staan op zijne buur te kloten :rofl:

steve_montana

Legacy Member
Eerst lekker betweterig tegen die jonge gast: "to-ma-tes con-cas-sées noemen ze dat". Twee minuten later met een lip tot op de grond: "de benaming was dan misschien niet juist, maar het was toch lekker, he". :)

rscaboy

Legacy Member
Man, die Van Asbroeck werkt op de zenuwen. Leuk programma om eens 5min naar te kijken maar een volledige week, nee bedankt.

Milfhunter

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Ja vooral :ironic:
Die is niet eens zo geil, een MILF is in mijn ogen toch heel wat heter. Niet zo'n dwoaze kalle.

Ik vind het ook maar een mottige zenne

souldoubt

Legacy Member
lol, hebben zijn paranormale gaven hem dan niet verwittigd hoe dit zou uitdraaien? :p

Dennoman

Legacy Member
Milfhunter zei:
Die gast is epic :')

"Hoofdprijs onder ons vier verdelen"
"In Duitsland opgegroeid, dus ik ken die termen niet"

Enige wat wel steek houdt is "ik ga géén programma over mijn paranormale gaven maken, om het risico te vermijden dat ik belachelijk overkom". Hoe hij tot dat inzicht komt is imo volstrekt onbelangrijk :p

Hoewel ik die jonge kok een dikke lul vind omdat hij het nodig vindt om te liegen, moet ik hem wel één fameuze pluim geven voor de comment in eerste aflevering: "allee, ik was aan 't wachten tot er hier ene 'cuisson' ging zeggen." :')

Die rosse daarna: "(verwaand toontje) cuisson... bakwijze hé."

Terwijl bakwijze evenzeer zo'n modewoord is dat door Komen Eten is gelanceerd. Kunnen we nu echt niet meer gewoon zeggen of iets "heel goe gebakken" is?

Tweek

Legacy Member
idd, die heeft een beetje ne te hoge dunk van haarzelf..
"waar zijn de patatten" ...euhm in de pastinaak puree mss?!

Furiez

Legacy Member
Die Kimm is een serieuze geit ze. Ik kan het verstaan dat ze niet van 't straat geraakt. En wat in godsnaam is dat met haar zinsbouw?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan