vanrumst
Legacy Member
Als de crash er komt geraak je idd nooit op tijd van je bitcoin vanaf.
Bij de vorige "crash" 2 weken geleden heb ik uren geprobeerd deel te dumpen, zowel btc als litecoin, geen enkele keer vanaf geraakt. (zowel Bitrex als Coinbase lukten niet)
Dacht dat het vertrokken was, uiteindelijk het opgegeven, en de volgende morgen viel het verlies goed mee, dus dan maar gewoon terug bijgehouden en momenteel geen spijt van.
Ga voor mezelf wel datum/bedrag erop kleven dat ik uit de BTC stap, de dag dat het crasht is het te laat.
Denk dat het vroeger op de exchanges waarschijnlijk beter meeviel doordat er met volle coins werd gehandeld (veel minder load), terwijl er nu miljoenen mensen zijn die nu 0,05 btc ofzo hebben, maar evengoed moeten inloggen op systeem etc. Als die plots allemaal willen dumpen is het direct gedaan helaas.
Bij de vorige "crash" 2 weken geleden heb ik uren geprobeerd deel te dumpen, zowel btc als litecoin, geen enkele keer vanaf geraakt. (zowel Bitrex als Coinbase lukten niet)
Dacht dat het vertrokken was, uiteindelijk het opgegeven, en de volgende morgen viel het verlies goed mee, dus dan maar gewoon terug bijgehouden en momenteel geen spijt van.
Ga voor mezelf wel datum/bedrag erop kleven dat ik uit de BTC stap, de dag dat het crasht is het te laat.
Denk dat het vroeger op de exchanges waarschijnlijk beter meeviel doordat er met volle coins werd gehandeld (veel minder load), terwijl er nu miljoenen mensen zijn die nu 0,05 btc ofzo hebben, maar evengoed moeten inloggen op systeem etc. Als die plots allemaal willen dumpen is het direct gedaan helaas.

