suby555
Legacy Member
Normaal gezien verkocht!!
Maar ja...dat was hij al 2 keer hier
*offtopic*
Ik wou hier ook eens rondkijken voor een Xbox 360,maar wisten jullie dat de Garantie van Microsoft op een Xbox vervalt als hij niet meer bij de 1ste eigenaar is!!!
Koop mij wel een nieuwe dan!!!
*ontopic*
Als het deze keer niet doorgaat steek ik hem in brand
...of ik breng hem naar u Vigitto
Maar ja...dat was hij al 2 keer hier
*offtopic*
Ik wou hier ook eens rondkijken voor een Xbox 360,maar wisten jullie dat de Garantie van Microsoft op een Xbox vervalt als hij niet meer bij de 1ste eigenaar is!!!
Koop mij wel een nieuwe dan!!!
*ontopic*
Als het deze keer niet doorgaat steek ik hem in brand
...of ik breng hem naar u Vigitto

doet er uw goesting mee