Archief - [XBOX] Xbox perfecte staat+extras+15 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

suby555

Legacy Member
Normaal gezien verkocht!!

Maar ja...dat was hij al 2 keer hier:lol:

*offtopic*
Ik wou hier ook eens rondkijken voor een Xbox 360,maar wisten jullie dat de Garantie van Microsoft op een Xbox vervalt als hij niet meer bij de 1ste eigenaar is!!!

Koop mij wel een nieuwe dan!!!
*ontopic*

Als het deze keer niet doorgaat steek ik hem in brand:evil:

...of ik breng hem naar u Vigitto;)

Cedric

Legacy Member
als hij nog te koop is bied ik 110 euries geleverd in knokke, zal net 100 km zijn ;)

suby555

Legacy Member
De huidige koper doet wat moeilijk over de kostprijs van de verzending:crazy:

Ik ben nu 3 dagen weg,vrijdag beslis ik definitief!!!
Ben het beu;)

Vigitto

Legacy Member
mja, maar het was verwarrend omdat je ging afsluiten in het weekend, ik had het hoogste bod en dan maandag zeg je: Normaal gezien verkocht!! , zonder verdere uitleg
En die laatste zin vond ik gewoon raar

suby555

Legacy Member
Ja ik weet al hoe het komt dat je niet kon volgen ik had een PB gestuurd met de uitleg...maar niet naar u ?!?!
Sorry! Fout van mij maar het zat zo, door dat er hier steeds beloftes werden gedaan tot de laatste moment en dan gebroken+weinig interesse had ik hem terug op Ebay gezet!
Nu was er een koper ,die mij eerst een mail had gestuurd voor verzendkosten ,waar ik op antwoorde met de melding tussen de 25 en 30 euro (naar Luxemburg) ,nu hij de veiling gewonnen heeft is plotseling te duur om te verzenden!!!!

Vigitto

Legacy Member
er is hier een regel dat je het moet vermelden als je buiten dit forum je goed te koop stelt, maar je bent nieuw dus ca va

mijn bod blijft: 115€ cash+een pint voor alles met levering

suby555

Legacy Member
Prijs ongeveer 150 euro,alles is in perfecte staat en is eventueel te testen!!
Staat ook te koop Kapaza,marktplaats en Ebay.Link naar Ebay voor foto's =
http://cgi.benl.ebay.be/Xbox-Control... QcmdZViewItem
Dus wees er snel bij!!
Na ontvangst betaling word hij ten laatste 2 dagen erna thuis afgeleverd of cash betalen bij afhalen.
Elk serieus bod word overwogen! maar dan ook enkel redelijk bieden!!

Staat in mijn 1ste post hoor ;)

Vigitto

Legacy Member
ah ok, maar die was lijk 9 dagen oud toen ik postte, niet meer op gelet

nu geen excuses meer :) doet er uw goesting mee

Blavos

Legacy Member
yuw,

ik bied 175EUR al inclusief. Mocht je eventueel al games verkocht hebben is dat niet erg, ik zal er de prijs niet voor veranderen, maar de console zou er wel bij moeten. Kan je komen leveren in Brugge dan geef ik je 20 euro extra,


greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan