Archief - [XBOX] Xbox perfecte staat+extras+15 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

suby555

Legacy Member
Wegens aankoop PS3 verkoop ik mijn Microsoft XBOX in perfecte staat!

Xbox console +Originele verpakking en handleidingen.Factuur Gamemania
Originele controller
Logitech draadloze controller
Xbox Headset (licht beschadigd maar werkt perfect!)
Alle kabels

15 Originele Games in uitstekende staat:

-Battlefield 2:Modern Combat
-Capcom Classics Collection Vol.1
-Doom 3
-Fable
-Forza Motorsport Limited Edition(extra dvd)
-Halo
-Halo 2
-Jade Empire Limited Edition(extra dvd)
-Midnight Club 3 Dub Edition
-Ninja Gaiden
-Project Gotham Racing
-Project Gotham Racing 2
-Rallisport Ghallenge
-Star Wars Battlefront
-Timesplitters Future Perfect

Bij voorkeur verkoop ik alles in 1 keer!
Afhalen vlakbij Antwerpen,thuis geleverd voor kleine vergoeding,indien binnen een straal van 100km van Antwerpen.

Prijs ongeveer 150 euro,alles is in perfecte staat en is eventueel te testen!!
Staat ook te koop Kapaza,marktplaats en Ebay.Link naar Ebay voor foto's =
http://cgi.benl.ebay.be/Xbox-Contro...106465340QQcategoryZ23909QQrdZ1QQcmdZViewItem
Dus wees er snel bij!!
Na ontvangst betaling word hij ten laatste 2 dagen erna thuis afgeleverd of cash betalen bij afhalen.
Elk serieus bod word overwogen! maar dan ook enkel redelijk bieden!!

winning_snake

Legacy Member
Ik ben wel geïnteresseerd in Jade Empire, verkoop je die apart?

suby555

Legacy Member
Jade Empire kan apart weg ,maar moet je ff wachten tot de veiling op Ebay gedaan is!!

Jade Empire en Forza gaan weg voor 12 euro incl!!!

Al de andere gaan per stuk weg voor 9 euro incl!!!

suby555

Legacy Member
Nog steeds te koop!

Normaal via PM reeds enkele spellen verkocht!
Maar liefst toch alles in een keer of toch met zo veel mogelijk games erbij!

Bieden !!!!;)

suby555

Legacy Member
Totale pakket normaal gezien verkocht:)

Maar ik laat het hier nog ff staan tot hij effectief de deur uit is;)

Ruben182

Legacy Member
Als hij niet verkocht is, heb ik wel intresse in enkel de console.

suby555

Legacy Member
De koper heeft juist de koop geannuleerd;)

Gebeurt hier precies wel vaker:naughty:

Dus nog te koop vanaf 100 euro bieden...

Meenemen vanaf 125...

Voorkeur om alles in 1 keer te verkopen!!!

Vigitto

Legacy Member
Bied 100€
Kun je mij PM'en ivm met Prijs voor levering naar Deinze (77km - O-Vl)?

^ALUCARD^

Legacy Member
Bod /

zitten alle spellen er nog bij? of heb je al enkele apart verkocht?
Is er nog garantie op?

Kan je het leveren naar Brugge? (het is juist 100km :p )

*EDIT* Ik trek mijn bod in, sry

suby555

Legacy Member
Bod genoteerd!

Blijft open staan tot vrijdag...

Misschien vroeger want moet donderdag in de buurt van Brugge zijn;)

de.kolonel

Legacy Member
bodje voor halo 2, 8 euro inclusief

ik woon in het antwerpse, dus daar kan ook iets met geregeld worden

Petzolinni

Legacy Member
doe mij maar forza en dan midnight club 3 dub edition.
da komt dan op 21 euro als ik me niet vergis.

suby555

Legacy Member
Beiden genoteerd ,ik wacht nog ff af voor een totale verkoop!

Dit weekend beslis ik!

Vigitto

Legacy Member
Kga ermee akkoord
en er zal nog een pintje koel staan voor u ook :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan