Archief - [XBOX] Xbox met Spiderchip mod

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GoUdVisKe

Legacy Member
Hoi,

Ik verkoop m'n oude FTP server, een Xbox, 't is de originele versie geen 360 dingen.

Wat specs:
- v1.6
- spiderchip zit erin met cromwell bios erop / xebian staat er nu op installed, ik kan het laten staan als iemand het graag verder wil gebruiken, doe je er iets anders mee dan maak ik m wel terug proper
- staat ne bootloader op ik denk Evox een of andere oudere versie
- 1 x controller (de gewone groten)
- originele seagate 10 gb hd meegeleverd
- met originele scart enzo er allemaal bij

Cheers

*practice*

Legacy Member
nie voor onozel te doen maar als een modje dit ziet heb je prijs
je mag namelijk geen gemod spul verkopen
greetz

astragtuner

Legacy Member
Staat hier al een dag...dus moest het niet mogen was em al lang closed

enduro

Legacy Member
een xbox met modchip voorzien is compleet legaal,
maar stel dat je er gekopieerde spelletjes zou bij verkopen dan word dat alweer illegaal...

dus niks mis met deze topic

kennyc

Legacy Member
Als het een FTP server was, neem ik aan dat er een 'iets' grotere HD inzat. Heb eventueel wel interesse als die er terug inkan...
Zeg dan eens de grootte van de schijf en de prijs die je in gedachten had?

GoUdVisKe

Legacy Member
zit geen grotere hd in, hing er eentje aan op usb, maar die zou'k zelf nog wel houden :-)

je kan er wel vrij makkelijk zelf eentje (op ide) instoppen, of ook via usb en een enclosure eender welke schijf aansluiten. (wel usb 1.1 dus niet vreselijk snel)

het gaat hier enkel om de xbox zelf met controller en kabels enzo, gekopieerde spelletjes enzo zijn er helemaal niet bij, weet trouwens niet of dat zomaar op een cromwell bios zou lukken...

^MystiQ

Legacy Member
*practice* zei:
nie voor onozel te doen maar als een modje dit ziet heb je prijs
je mag namelijk geen gemod spul verkopen
greetz

Om alle discussie te vermijden, ik garandeer iedereen hier dat dit volledig legaal is. Ik wil hier desnoods eens een artikel over inscannen waarin elektronici met advokaten gesproken hebben die laten weten dat er niets illegaals is aan een modchip maar het verkopen van illegale games en dergelijke meer wel illegaal is.


Als de gebruiker dus een modchip heeft en daar legale software ( linux of varianten ) laat op draaien dan is hier niets illegaals aan :)

SCaRa

Legacy Member
Ben je van Lede bij kruishoutem of Lede nabij Aalst?

Indien bij kruishoutem, kan ik problemen met die chip bij het spelen van officiele games? Ze smijten nu toch met cheap xbox games en zou mij daarom mss nog snel deze console aanschaffen.

Heb je een richtprijs?

GoUdVisKe

Legacy Member
ben van lede bij aalst
maar console is ondertussen de deur uit, dus dit mag gesloten worden :-)

Dr.White widow

Legacy Member
wtf ik word hier gebanned voor ne console met chip te verkopen en tees mag dan wel... tell me the difference?

lord of me

Legacy Member
Een xbox met een modchip en een cromwell bios erop is perfect legaal ,je kan er een andere bios opflashen die gebaseerd is op de originele xbox bios en dit mag niet. Het cromwell bios is een perfect legaal bios , gebaseerd op linux . Met dit bios kan je linux booten en een flash applicatie maar normaal geen backups.

GoUdVisKe

Legacy Member
idd backups kan je er niet op draaien, wel een linux of andere dingen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan