GoUdVisKe
Legacy Member
Hoi,
Ik verkoop m'n oude FTP server, een Xbox, 't is de originele versie geen 360 dingen.
Wat specs:
- v1.6
- spiderchip zit erin met cromwell bios erop / xebian staat er nu op installed, ik kan het laten staan als iemand het graag verder wil gebruiken, doe je er iets anders mee dan maak ik m wel terug proper
- staat ne bootloader op ik denk Evox een of andere oudere versie
- 1 x controller (de gewone groten)
- originele seagate 10 gb hd meegeleverd
- met originele scart enzo er allemaal bij
Cheers
Ik verkoop m'n oude FTP server, een Xbox, 't is de originele versie geen 360 dingen.
Wat specs:
- v1.6
- spiderchip zit erin met cromwell bios erop / xebian staat er nu op installed, ik kan het laten staan als iemand het graag verder wil gebruiken, doe je er iets anders mee dan maak ik m wel terug proper
- staat ne bootloader op ik denk Evox een of andere oudere versie
- 1 x controller (de gewone groten)
- originele seagate 10 gb hd meegeleverd
- met originele scart enzo er allemaal bij
Cheers
