X-travaganza
Legacy Member
heb dus besloten om wat vroeger af te sluiten want er komen toch geen verdere aanbiedingen meer (en 't laatste aanbod is van 18/01)
@ garfield007
you've got a PM
@ the rest
bedankt voor alle aanbiedingen en boden,maar garfield had het beste bod voor mij
Greetz
X-travaganza
@ garfield007
you've got a PM
@ the rest
bedankt voor alle aanbiedingen en boden,maar garfield had het beste bod voor mij
Greetz
X-travaganza