Archief - [x360][tr]gun

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

X-travaganza

Legacy Member
Heb hier GUN liggen in perfecte staat die van eigenaar mag veranderen.Dit mag geruild worden voor een ander X360 game (met eventuele opleg van mijn kant) dat ook in perfecte staat is...en liefst geen promotional copies (indien het toch zo is,gelieve dit er dan bij te vermelden)

De games die ik nu momenteel bezit zijn PGR3,Oblivion,DOA4,Table Tennis,Top Spin,MotoGP 6,GOW,Saints Row,COD2 en straks Viva Piñata ;) games die ik niet zoek zijn PDZ,de meeste sportgames (voetbal,basket,enz...)

Maar voor de rest...doe een voorstel en we zien wel.Indien je opleg wenst bij je game zeg dan ook ineens hoeveel je erbij wil ;)

Greetz
X-travaganza

X-travaganza

Legacy Member
echt niemand een ruil :sad: ...

mag met andere "launch"games zijn
ma ook een "recentere" game zijn mits opleg van mijn kant (zeg dan wwel hoeveel opleg je zou willen
mogen ook Wii games of Wii stuff zijn

greetz
X-travaganza

vidiot

Legacy Member
kHeb niet direkt iets om te ruilen...
Daarom geef ik 15€ incl.!

Grts

X-travaganza

Legacy Member
'k zou het liefst ruilen voor een ander game (desnoods met opleg) dus verkopen is m'n laatste optie...maar je kan alvast al beginnen bieden hé

@ garfield007
BF2;MC is compleet en in goede staat,geen promotional copie enz?

'k zal het nog enkele dagen laten openstaan...zondagavond (rond 20:00) wordt er afgesloten

Greetz
X-travaganza

X-travaganza

Legacy Member
heb zonet via "2dehands" een mailtje gekregen van iemand die ook geinteresseerd is in GUN te kopen...hij heeft er 22,5 incl. voor over

Dus hij heeft momenteel het hoogste bod als het verkocht wordt...maar ik prefereer toch een ruil

Greetz
X-travaganza

X-travaganza

Legacy Member
stijn87 zei:
Ruilen tegen far cry?
no sorry,nie echt m'n ding...toch bedankt voor 't aanbod

@ garfield
ok,indien voor zondagavond geen beter aanbod,zie ik de ruil wel zitten :)

Greetz
X-travaganza

X-travaganza

Legacy Member
doemme...dit vond ik daarstraks in m'n mailbox (van dienen gast die geinteresseerd was via 2dehands)

----- Original Message -----
From: "Frederique" <[email protected]>
To: "'Davy'" <[email protected]>
Sent: Friday, January 19, 2007 11:49 AM
Subject: RE: [email protected]: Reactie op zoekertje 18771094 op 2dehands.be: [TR]GUN (in nieuwstaat)


Hey

Ik heb eens zitten kijken op de website van xbox naar de beschrijving van
dat spel en ik had persoonlijk een ander soort spel verwacht.
Dacht dat dit een soort van GOW of GRAW was, maar blijkbaar is het meer zo
wat een western spel en zegt me eerlijk gezegd niet veel.

Sorry van de tijd, mijn schuld, had maar eerder eens naar de beschrijving
moeten kijken. Toch alvast bedankt voor te antwoorden.

greetz


Dus bij deze is het beste voorstel van garfield007 (BF2;MC) en het hoogste bod van vidiot (€16,5 incl.)...ten laatste zondag (rond 20:00) word er afgesloten

Greetz
X-travaganza
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan