Archief - [X360] [WII][DS][PSP][PC] games Te Koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Viggo

Legacy Member
WarioWare verkocht aan Bl@ckDevil!

@ Coppens: zend je gegevens maar door, deal!
@ elmasacretum: maak er 30 incl. van en we hebben nen deal.

Amarilys

Legacy Member
mn bod op 1e pagina ni gezien? 10 incl voor super mario 64 ds of eventueel ruil tegen ander spel?
of 20incl voor beide ds spellen...?

Viggo

Legacy Member
Amarilys zei:
mn bod op 1e pagina ni gezien? 10 incl voor super mario 64 ds of eventueel ruil tegen ander spel?
of 20incl voor beide ds spellen...?
20 voor beide DS games is goed voor mij.
PM je gegevens maar door.

(welke ruil stel je anders voor?)

greetz

Goofus

Legacy Member
Als amarilys zou afhaken, hier dan 20 euro incl voor beide DS-spellen.

Grtz

[Zou je snel iets kunnen laten weten, ik ben op een ander forum ook aan het meedoen voor die games]

Viggo

Legacy Member
ok, als ik morgen niets gehoord heb van "amarilys" ga de verkoop door naar iemand anders.

Goofus

Legacy Member
Dan zou ik 25 euro incl voor beide games willen bieden als de deal snel afgehandeld kan worden.

Viggo

Legacy Member
Goofus zei:
Dan zou ik 25 euro incl voor beide games willen bieden als de deal snel afgehandeld kan worden.
ok, deal. Bod van amarilys wordt genegeerd aangezien ik niets meer hoor.

beide DS games gaan dus naar Goofus.

Viggo

Legacy Member
viggoht zei:
Xbox 360:
Need for Speed: Carbon 15/20
Top Spin 2 10/15
Ghost Recon Advanced Warfighter 10/15
Kameo 10/15
Dead or Alive 4 15/20
Test Drive Unlimited 15/20 voorbehouden voor swatow
Prey 20/25
Burnout Revenge 15/20

Nintendo Wii:
Rayman Raving Rabbids 20/25 voorbehouden voor NS2003
Call of Duty 3 20/25 voorbehouden voor red room
WarioWare: Smooth Moves 20/25 voorbehouden voor Bl@ckDevil
Wii Play (zonder WiiRemote) 5/10
Super Monkey Ball: Banana Blitz 20/25

Nintendo DS:
Super Mario 64 DS 10/15
Animal Crossing: Wild World 10/15

PSP:
Tekken: Dark Resurrection 15/20

PC:
Resturn to Castle Wolfenstein: The Extended Edition - incl. Enemy Territory 10/15

Bieden op het gehele pakket kan ook: 175/225

Prijzen zijn excl.!

Allemaal in perfecte staat, in originele doosjes met handleiding.
Verkoop wegens uitgespeeld (en ze liggen hier toch maar eigenlijk).

Mijn voorkeur gaat naar een verkoop van het gehele pakket,maar er kan ook per game geboden worden.
Afhalen krijgt voorkeur - "koksijde". Maar kan natuurlijk verzonden worden.

:bow: Greetz & let the bidding begin!!!!!!:bow:
*UPDATE*

Warioware verkocht aan Bl@ckDevil
Test Drive Unlimited verkocht aan Coppens
Call of Duty 3 verkocht aan red room
Rayman Raving Rabbids verkocht aan NS2003
SM64 DS & Animal Crossing verkocht aan Goofus

Wii Play voorbehouden voor Gamer185
Wii play & monkeyball voorbehouden voor elmasacretum

Als ik morgen nog van beide niets gehoord heb staan die terug te koop!

tinbie

Legacy Member
onder voorbehoud : 11 inclu voor kameo, ik laat deze middag iets weten

Viggo

Legacy Member
viggoht zei:
*UPDATE*

Warioware verkocht aan Bl@ckDevil
Test Drive Unlimited verkocht aan Coppens
Call of Duty 3 verkocht aan red room
Rayman Raving Rabbids verkocht aan NS2003
SM64 DS & Animal Crossing verkocht aan Goofus

Wii Play voorbehouden voor Gamer185
Wii play & monkeyball voorbehouden voor elmasacretum

Als ik morgen nog van beide niets gehoord heb staan die terug te koop!
wii play verkocht aan Gamer185

redblack

Legacy Member
Is Kameo nog beschikbaar?

Anders bodje van 15€ inclusief
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan