Viggo
Legacy Member
gegevens via PM doorgestuurd voor verdere afhandeling.Bl@ckDevil zei:25 voor WarioWare: Smooth Moves
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gegevens via PM doorgestuurd voor verdere afhandeling.Bl@ckDevil zei:25 voor WarioWare: Smooth Moves
gegevens via PM doorgestuurd voor verdere afhandeling.NS2003 zei:25EUR exl is goedik pm je mijn details
sorry, te weinigJo3Rii zei:dan maak ik er 28 incl van
warioware gaat naar Bl@ckDevilSpandi zei:Interesse in Wario Ware, Rayman én Super Monkey Ball. Hoeveel voor die drie tesamen (inclusief verzending)?
Daar mag je gerust om komen, als je nog interesse hebt.XmLs zei:5€ wii play, kan misschien afhalen (ben van regio brugge)
ja maar ze waren u voor. en de afhandeling is al bezig.Spandi zei:Ah, dacht dat lotverkopen voorrang hadden, mabon
Uhm, 20€ voor SMB dan![]()
goed voor mij, indien nog interesse PM je gegevens.swatow zei:25 euro incl. test drive
sorry, net iets te weinigEvil Force zei:en mijn bod ? 30 incl voor topspin en bburnout?
viggoht zei:sorry, net iets te weinig
mag ik een voorstel doen? €40 incl???
indien interesse PM je gegevens voor verdere afhandeling...
€20 voor burnout appart ben ik tevreden.Evil Force zei:nope is me teveel
en burnout revenge appart , hoeveel wil je daar nog voor?
alvast bodje van 15 incl.
ok, no problem.XmLs zei:ik zie nog voor die wii play als ik daar kan geraken, want het is toch niet zo dicht bij de deur (heb rijbewijs bijna)
kzie wel, laat et andrs wel weten
yep, heb je nog interesse in COD3 voor de Wii??? greetzred room zei:25 euro incl. call of duty 3 wii