de hamster
Legacy Member
double agent + 30 euro op het geheel?
(tot 15 minuten na verkooptijd mag je nog overbieden he
)
edit: hell, als je het uitgespeeld hebt kun je double agent nog verkopen voor meer dan 20 euro, zelfs in gamemania.
ik bied gewoon zo hoog omdat mijn zus haar zinnen op het pakketje gezet heeft, maar is dus wel mijn laatste en hoogste bod.
(tot 15 minuten na verkooptijd mag je nog overbieden he

)
edit: hell, als je het uitgespeeld hebt kun je double agent nog verkopen voor meer dan 20 euro, zelfs in gamemania.
ik bied gewoon zo hoog omdat mijn zus haar zinnen op het pakketje gezet heeft, maar is dus wel mijn laatste en hoogste bod.