Archief - [X360] Viva pinata

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.TiTipower

Legacy Member
Ik wil dus graag viva pinata RUILEN (in perfecte conditie, nederlandse editie).
Heb het spel +/- 2 weke.
Zou het liefst ruilen met een game die nog ni zo lang uit is. Of mischien meerdere oudere games.

Games die ik al bezit:
- gears of war
- Cod3
- PGR3


voorkeur:

- Rainbow six Vegas
- Saints row
- Dead rising
- Oblivion

Wil het ook VERKOPEN als ik een goed bod krijg. Indien gewild kan ik hierbij ook het tshirt , keycord en gevulde pennedoos van viva pinata verkopen. Maar dan ga je natuurlijk ook meer moete gaan betalen.

Evil Force

Legacy Member
Ik wil misschien ruilen met FEAR.
Maar weet niet zeker, daarom onder voorbehoud.
greets

beerschotlad

Legacy Member
.TiTipower zei:
Ik wil dus graag viva pinata RUILEN (in perfecte conditie, nederlandse editie).
Heb het spel +/- 2 weke.
Zou het liefst ruilen met een game die nog ni zo lang uit is. Of mischien meerdere oudere games.

Games die ik al bezit:
- gears of war
- Cod3
- PGR3


Wil het ook VERKOPEN als ik een goed bod krijg. Indien gewild kan ik hierbij ook het tshirt , keycord en gevulde pennedoos van viva pinata verkopen. Maar dan ga je natuurlijk ook meer moete gaan betalen.

ik geef er je the godfather + fifa world cup voor!

de hamster

Legacy Member
ruilen tegen splintercell double agent?

hoeveel opleg zou je vragen voor de tshirt, de keycord en pennendoos?

.TiTipower

Legacy Member
@beershotland: sorry sport is niet men gengre.

@ straathond: noted, en extra opleg excl verzendingskosten : 10€

@ vidiot : neen het is de gewone nederlandse editie, maar het is een winnaarspakket, vandaar al de gadgets erbij.

@threatlockz : heb ik al uit :)

En biedingen zijn ook nog steeds welkom :unsure:

Dennoman

Legacy Member
The Outfit + Perfect Dark Zero (sealed)?
Eventueel opleg indien ge dat nodig acht :) enneuh, enkel PDZ is sealed é :)

.TiTipower

Legacy Member
Heb van veel mense gehoord dat PDZ sux, dus sry nee ;) viva pinata was een leuke game en ruile die dan ook liefst tege een leuke game.

zie voorkeuren.

Dennoman

Legacy Member
Njah, die mensen kennen dan niks van goede multiplayer, maar so be it :)
Héhé, succes nog :)

Aquilas

Legacy Member
Hallo ik heb hier Saints row liggen in speciaal metalen doosje en zou het willen ruilen tegen viva pinata


mvg

.TiTipower

Legacy Member
Aquilas zei:
Hallo ik heb hier Saints row liggen in speciaal metalen doosje en zou het willen ruilen tegen viva pinata


mvg

Noted maar ik sluit vrijdag pas af.

de hamster

Legacy Member
double agent + 10 euro opleg exclusief voor het hele pakket dan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan