Archief - [X360] verkoop xbox 360 + 3 spellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
Dragon Racing zei:

1 ) bieden in thread , geen "zie pm"

2 ) normaal volges de regels verkocht aan stef sinds de verkoper zei " 10 € per post dus 300 incl" en daarna 300€ incl gebode door stef ( verkoper doet ier natuurlijk nog altijd mee wat em wilt

soz vo de :offtopic: ma kword gek tegenwoordig van die "zie pm" reply's in verkoopthreads , hoe wil je nu iets deftig kopen en bieden als vlak achter ene afkomt tege de verkoper van "zie pm":sleep: ( ps heb geen interesse in dit product dus ging ook niet bieden , enkel mn mening zeggen )

Akiratjen

Legacy Member
voor je reageert moet je eerst de hele thread lezen!

Dragon Racing heeft namelijk een deal met de verkoper en zegt 'zie PM' omdat hij wss daar zijn gegevens heeft doorgegeven!

Groetjes ;)

Dragon Racing

Legacy Member
Correct. Het is zoals "Akiratjen" vermeld.

Ik had hier een bod uitgebracht in de topic waarop de verkoper is ingegaan.

De verkoper heeft een PM gestuurd naar mij met de vraag hoe hij dat best zou verzenden.

Ik heb in een PM dat uitgelegd alsook in de topic vermeld dat hij moest gaan kijken naar zijn PM's.

Meer is er niet gebeurd. In de PM's zijn geen boden gedaan, alleen gegevens voor afhandeling gepost.

Yasutoko

Legacy Member
Euh, .. lonsdale... Stef IS de verkoper ... dus hoe kan hij het aan zichzelf verkopen?? :unsure:

Btw, wat heb je dan nog over of is alles verkocht?

stef123

Legacy Member
@ Liverpool: goed voor 30 incl amped en oblivion
@ vidiot: ik had al een bod van 20 op de kabel

stef123

Legacy Member
Lon$daLe zei:
1 ) bieden in thread , geen "zie pm"

2 ) normaal volges de regels verkocht aan stef sinds de verkoper zei " 10 € per post dus 300 incl" en daarna 300€ incl gebode door stef ( verkoper doet ier natuurlijk nog altijd mee wat em wilt

soz vo de :offtopic: ma kword gek tegenwoordig van die "zie pm" reply's in verkoopthreads , hoe wil je nu iets deftig kopen en bieden als vlak achter ene afkomt tege de verkoper van "zie pm":sleep: ( ps heb geen interesse in dit product dus ging ook niet bieden , enkel mn mening zeggen )

enigste die hier ook maar iets off topic gepost heeft ben jij denk ik :naughty:

Liverpool

Legacy Member
stef123 zei:
@ Liverpool: goed voor 30 incl amped en oblivion
@ vidiot: ik had al een bod van 20 op de kabel

Ok. Zijn ze volledig incl. handleidingen en in goede staat? Indien ja stuur me dan maar een pm met uw gegevens...

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan