Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dragon Racing zei:Zie PM
ma kword gek tegenwoordig van die "zie pm" reply's in verkoopthreads , hoe wil je nu iets deftig kopen en bieden als vlak achter ene afkomt tege de verkoper van "zie pm"
( ps heb geen interesse in dit product dus ging ook niet bieden , enkel mn mening zeggen )Yasutoko zei:Btw, wat heb je dan nog over of is alles verkocht?
Lon$daLe zei:1 ) bieden in thread , geen "zie pm"
2 ) normaal volges de regels verkocht aan stef sinds de verkoper zei " 10 € per post dus 300 incl" en daarna 300€ incl gebode door stef ( verkoper doet ier natuurlijk nog altijd mee wat em wilt
soz vo dema kword gek tegenwoordig van die "zie pm" reply's in verkoopthreads , hoe wil je nu iets deftig kopen en bieden als vlak achter ene afkomt tege de verkoper van "zie pm"
( ps heb geen interesse in dit product dus ging ook niet bieden , enkel mn mening zeggen )
stef123 zei:@ Liverpool: goed voor 30 incl amped en oblivion
@ vidiot: ik had al een bod van 20 op de kabel