Archief - [X360] verkoop xbox 360 + 3 spellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stef123

Legacy Member
Ik verkoop dus mijn xbox 360 (met hd) in zeer goede staat en de spellen dead or alive 4, amped 3 en oblivion.
Dit alles in de originele doos met aankoopbewijs, garantie documenten zijn nog sealed.

ik verkies om het geheel in 1 keer te verkopen.

Dus aanwezig: 2 controllers (waarvan 1 met re charge kit) verkocht
1 vga kabel (kan je xbox op je pc monitor aansluiten) http://users.pandora.be/badert/xbox360/vga.jpg
1 hd kabel verkocht
1 originele rj45 kabel verkocht
1 usb recharge kit verkocht
3 originele spellen verkocht

foto's:
http://users.pandora.be/badert/xbox360/DSC00812.JPG
http://users.pandora.be/badert/xbox360/DSC00813.JPG
http://users.pandora.be/badert/xbox360/DSC00814.JPG
http://users.pandora.be/badert/xbox360/DSC00815.JPG
http://users.pandora.be/badert/xbox360/DSC00816.JPG
http://users.pandora.be/badert/xbox360/DSC00817.JPG

als er nog iets niet duidelijk is dan vraag je het maar.

enjoy bidding !

dus nog te koop : 1 vga kabel (kan je xbox op je pc monitor aansluiten) http://users.pandora.be/badert/xbox360/vga.jpg

R0lex

Legacy Member
ge zout nochtans meer kans vinden voor die te verkopen zonder alles in een en 20 euro is mooie prijs mja :)

CreaTe@SoF2

Legacy Member
hoeveel voor enkel de xbox.. late we het zo zeggen.. alles behalve de games..

Grtz

c3c

Legacy Member
interesse in ruil met psp value pack + 512mb + 5tal games + opleg van mij kant??

grtz c3c

stef123

Legacy Member
@ c3v ruilen doe ik niet
@CreaTe@SoF2: wat moet ik dan met die 3 spellen gaan aanvangen?

stef123

Legacy Member
nuja kijk je mag gerust bieden ik zie dan wel wat er van komt :)

Dragon Racing

Legacy Member
Wat voor prijs heb je in het gedacht voor het geheel, maar zonder volgende zaken:

- 1 vga kabel (kan je xbox op je pc monitor aansluiten) http://users.pandora.be/badert/xbox360/vga.jpg

- amped 3

- oblivion


Die zaken heb ik niet nodig (ga de Xbox360 toch niet op pc scherm aansluiten maar op HD-TV)



Aangezien R0lex interesse heeft in die kabel, ben je die ook al kwijt dan


Greetz.

stef123

Legacy Member
Dragon Racing zei:
Wat voor prijs heb je in het gedacht voor het geheel, maar zonder volgende zaken:

- 1 vga kabel (kan je xbox op je pc monitor aansluiten) http://users.pandora.be/badert/xbox360/vga.jpg

- amped 3

- oblivion


Die zaken heb ik niet nodig (ga de Xbox360 toch niet op pc scherm aansluiten maar op HD-TV)



Aangezien R0lex interesse heeft in die kabel, ben je die ook al kwijt dan


Greetz.

290 excl

Dragon Racing

Legacy Member
Het is voor de post tot 10 kg zo rond de 10 eur.

Dus 300 eur incl verzending

stef123

Legacy Member
via wat zou ik best verzenden eigenlijk?

als het effectief niet meer dan 10 is dan hebben we deal :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan