X-travaganza
Legacy Member
heb hier King Kong (compleet en in perfecte staat die de deur uit mag...reden hiervoor is omdat 't uitgespeeld is.Ruilen heeft de voorkeur,maar als er geen deftige voorstellen (maw naar m'n zin dus) komen,kan het ook gekocht worden
* Liefst geen race games
* Sportsgames (en dan zeker geen voet-,basketbal en of tennis) zijn ook niet echt m'n ding...maar is mss. wel bespreekbaar
* Er kan geruild worden voor X360,Wii en DS games (moeten wel met 2 personen én met één cartridge gespeeld kunnen worden)...al dan niet mits opleg van mijn kant (zeg dan direkt hoeveel opleg je zou willen)
M'n Games die ik heb/gehad heb...
X360:
PGR3,Oblivion,Saints Row,GOW,Splinter Cell DA,Table Tennis,MotoGP 6,COD2,DOA4,Crackdown,Viva Piñata,Just Cause,Kameo,Far Cry,PDZ,GunTop Spin 2,Hitman;bloodmoney,TMNT
NDS:
Polarium,New Super Mario Bros.,Tetris Ds,Brain Training,42 Spel Klassiekers, English Training,Yoshi's Island,Partners In Time,
Wii:
Wii Play en Sports,Kororinpa,Gotlieb Pinball Classics,Rayman Raving Rabbids,Red Steel,Cars
voor de rest,bied maar aan
Greetz
X-travaganza
* Liefst geen race games
* Sportsgames (en dan zeker geen voet-,basketbal en of tennis) zijn ook niet echt m'n ding...maar is mss. wel bespreekbaar
* Er kan geruild worden voor X360,Wii en DS games (moeten wel met 2 personen én met één cartridge gespeeld kunnen worden)...al dan niet mits opleg van mijn kant (zeg dan direkt hoeveel opleg je zou willen)
M'n Games die ik heb/gehad heb...
X360:
PGR3,Oblivion,Saints Row,GOW,Splinter Cell DA,Table Tennis,MotoGP 6,COD2,DOA4,Crackdown,Viva Piñata,Just Cause,Kameo,Far Cry,PDZ,GunTop Spin 2,Hitman;bloodmoney,TMNT
NDS:
Polarium,New Super Mario Bros.,Tetris Ds,Brain Training,42 Spel Klassiekers, English Training,Yoshi's Island,Partners In Time,
Wii:
Wii Play en Sports,Kororinpa,Gotlieb Pinball Classics,Rayman Raving Rabbids,Red Steel,Cars
voor de rest,bied maar aan
Greetz
X-travaganza

ad: