Archief - [X360] [TR][TK]King Kong

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

X-travaganza

Legacy Member
heb hier King Kong (compleet en in perfecte staat die de deur uit mag...reden hiervoor is omdat 't uitgespeeld is.Ruilen heeft de voorkeur,maar als er geen deftige voorstellen (maw naar m'n zin dus) komen,kan het ook gekocht worden

* Liefst geen race games
* Sportsgames (en dan zeker geen voet-,basketbal en of tennis) zijn ook niet echt m'n ding...maar is mss. wel bespreekbaar
* Er kan geruild worden voor X360,Wii en DS games (moeten wel met 2 personen én met één cartridge gespeeld kunnen worden)...al dan niet mits opleg van mijn kant (zeg dan direkt hoeveel opleg je zou willen)


M'n Games die ik heb/gehad heb...

X360:
PGR3,Oblivion,Saints Row,GOW,Splinter Cell DA,Table Tennis,MotoGP 6,COD2,DOA4,Crackdown,Viva Piñata,Just Cause,Kameo,Far Cry,PDZ,GunTop Spin 2,Hitman;bloodmoney,TMNT

NDS:
Polarium,New Super Mario Bros.,Tetris Ds,Brain Training,42 Spel Klassiekers, English Training,Yoshi's Island,Partners In Time,

Wii:
Wii Play en Sports,Kororinpa,Gotlieb Pinball Classics,Rayman Raving Rabbids,Red Steel,Cars


voor de rest,bied maar aan :niceone:

Greetz
X-travaganza

beambeam

Legacy Member
Je hebt het al eens gehad maar ik bied je nog een Far Cry voor xbox aan

X-travaganza

Legacy Member
beambeam zei:
Je hebt het al eens gehad maar ik bied je nog een Far Cry voor xbox aan
sorry maar geen interesse...heb het al gehad en is niet echt m'n ding,dus ik vrees dat de gewone xbox versie ook wel m'n ding niet zal zijn :p

heb je niks anders (en liefst ook X360 of Wii/DS games)?

Greetz

X-travaganza

Legacy Member
beambeam zei:
Uhm die far cry was 360 ^^.
euhm je hebt toch maar 1 (de predator) voor de 360 (correct me if I'm wrong) en aangezien ik deze al gehad heb en 't niet echt m'n ding is...is het een beetje onzinnig om hem nogmaals aan te bieden ;)

maar bon,'k zal eens zien of niemand hem wil in m'n vriendenkring en dan kan ik mss. ruilen met hen of zo :p

X-travaganza

Legacy Member
wim89 zei:
bodje genoteerd,maar is iets te weinig en ruilen heeft draagt toch m'n voorkeur uit

Als ik eens rondkijk (op kapaza,tweedehands,ebay enz.) kan ik toch minstens nog zo'n €15 excl. voor krijgen,vandaar dat...

Min. prijs: 15 excl.
Meeneemprijs: 20 incl.

greetz
X-travaganza

btw,ik ga tenlaatste zaterdagavond 23:00 afsluiten en dan beslissen wat ik ga doen (of wanneer een ruil komt die me aanstaat of de meeneemprijs geboden is)

X-travaganza

Legacy Member
game gaat naar beambeam ;) Dit mag voor mij gesloten worden


Greetz
X-travaganza
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan