X-travaganza
Legacy Member
Hey,
Ik heb hier een waardebon van de Game Mania liggen die ik graag zou ruilen met één of meerdere games.
De bon is...
ter waarde van €50
Geldig t.e.m 30/06/2007
geldig in alle belgische GM stores
* aangeboden games moet compleet en in goede staat zijn en mogen ook geen promo's zijn
* Sportgames zijn zo m'n ding niet,dus weinig kans dat ik ervoor ruil
* Oblivion,GPR3,GUN,COD2,Viva Pinata,Hitman,MotoGP,Table Tennis,Just Cause,Battlefield 2,Top Spin 2,PDZ,Eragon,Saints Row,GOW,Quake4,Full Auto en DOA4 heb ik of heb ik gehad
Maar voor de rest,bied maar aan
X-travaganza
Ik heb hier een waardebon van de Game Mania liggen die ik graag zou ruilen met één of meerdere games.
De bon is...
ter waarde van €50
Geldig t.e.m 30/06/2007
geldig in alle belgische GM stores
* aangeboden games moet compleet en in goede staat zijn en mogen ook geen promo's zijn
* Sportgames zijn zo m'n ding niet,dus weinig kans dat ik ervoor ruil
* Oblivion,GPR3,GUN,COD2,Viva Pinata,Hitman,MotoGP,Table Tennis,Just Cause,Battlefield 2,Top Spin 2,PDZ,Eragon,Saints Row,GOW,Quake4,Full Auto en DOA4 heb ik of heb ik gehad
Maar voor de rest,bied maar aan

X-travaganza