Archief - [X360] [TR]Game Mania waardebon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

X-travaganza

Legacy Member
Hey,

Ik heb hier een waardebon van de Game Mania liggen die ik graag zou ruilen met één of meerdere games.

De bon is...
ter waarde van €50
Geldig t.e.m 30/06/2007
geldig in alle belgische GM stores

* aangeboden games moet compleet en in goede staat zijn en mogen ook geen promo's zijn
* Sportgames zijn zo m'n ding niet,dus weinig kans dat ik ervoor ruil
* Oblivion,GPR3,GUN,COD2,Viva Pinata,Hitman,MotoGP,Table Tennis,Just Cause,Battlefield 2,Top Spin 2,PDZ,Eragon,Saints Row,GOW,Quake4,Full Auto en DOA4 heb ik of heb ik gehad

Maar voor de rest,bied maar aan :p
X-travaganza

Barbeet

Legacy Member
Ruilen voor :

- Quake 4 en The outfit
- Blazing angels en Over G figthers
- Far cry en full auto
- Smackdown 2007
- Saints Row

Greetz

X-travaganza

Legacy Member
heb even een update gedaan van de games die ik heb (Saints Row,GOW,Quake4,Full auto en DOA4) want blijkbaar was ik al aan 't slapen ;)

@ Duc1n0
sorry,maar is nie echt m'n ding

@ jefke7
heb ik dus al

@ beambeam
sorry,maar iets te weinig

@barbeet
The outfit en Far Cry intereseren me wel...maar 'k wil nog even afwachten

@ iedereen
als ik wil ruilen met één spel,dan moet het wel een zeer recent (en dan bedoel ik minder dan een maand uitgekomen) zijn...want ik heb geen zin om een bon van €50 te ruilen met een game die gemiddeld voor €25 hier verkocht word


ik ga dit nog tot donderdagmorgen laten staan en dan beslis ik (tenzij er een aanbod komt die ik niet kan laten gaan

Greetz
X-travaganza

xDilatedx

Legacy Member
Crackdown + Halo3Beta invite ? Spel is nog geen week oud en verkeert in PERFECTE staat. Zit ook nog een 48hour trial gold card bij. Spel is ook aangekocht in game mania. Indien OK gelieve PM te sturen

JaVae

Legacy Member
xDilatedx zei:
Crackdown + Halo3Beta invite ? Spel is nog geen week oud en verkeert in PERFECTE staat. Zit ook nog een 48hour trial gold card bij. Spel is ook aangekocht in game mania. Indien OK gelieve PM te sturen

da's hetzelfde als de mijne he :p :naughty:

X-travaganza

Legacy Member
@ Jo3Rii & Duc1n0
heb ik of heb ik gehad (zie rood stuk in m'n beginpost)

@ B7ackburn
is niet direkt m'n ding (zal het ooit nog wel eens aanschaffen,maar nu zoek ik iets anders)

@ threatlockz
Zit alles erbij zoals bij "xDilatedx" en in perfecte staat?dan hebben we een deal...zie PM

@ xDilatedx
sorry maar threatlockz was iets vroeger...maar moest de deal (om de één of andere reden niet doorgaan,contacteer ik je)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan