TatuObsessed
Legacy Member
sorry maar hier moet ik toch iets op zeggen zepiotke zei:Vroeger stond er hier een uitstekende regel, maar die is weggegaan. Diel uidde "Niet belachelijk opbieden, bv 1 euro ..."
sinds wanneer bestaat er een limiet op hetgeen je meer bied
en dan nog, moet je per 5 of 10 euro meer bieden ofzo, mss ben je het vergeten maar 5€ is nog steeds 200 BEF en 1€ is zoals in het begin 40 BEF
dus we gaan hier niet belachelijk zitten doen dat je steeds 200 BEF meer moet bieden dan het vorige bod
zelfs al is het met 1 eurocent dan moet er nog geen commentaar opkomen