Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moeder_theresa zei:Voorlopig is yellowtigra nog altijd het beste bad.
Nico -> normaal gezien zou ik NFS Carbon deze week moeten ontvangen.
Tunerman -> normale versie, anders had ik het wel vermeld.
Ik ga de thread nog openhouden tot morgenavond 22h00 en dan beslis ik wat ik ga doen.
Grtz
tunerman zei:tot 22 uur ging je thread openhouden ... , das net hetzelfde dan als op e-bay qua werksysteem, dus mijn bod was dan het hoogst op dat moment
nu verkoop je toch door voor een hoger bod na het opgegeven uur dat je zei ...
anyway, bad post, reported ... :ironic: (edit: en iTrader profiel Moeder Theresa -1)
ja met een hoger bod van 1 euro...waarom geen 50 centtunerman zei:tot 22 uur ging je thread openhouden ... , das net hetzelfde dan als op e-bay qua werksysteem, dus mijn bod was dan het hoogst op dat moment
lees eens goed.Er staat dat 'em de thread openhoudt tot 22h en dan gaat 'em beslissen wat te doen...niet dat 'em ging verkopen aan de de hoogste bieder hemoeder_theresa zei:Ik ga de thread nog openhouden tot morgenavond 22h00 en dan beslis ik wat ik ga doen.
en dan nog met één euro (had dan gezegd 40 excl. of zo) euhm werken...ken je dat?Niet iedereen zit 24/24 7/7 achter z'n pc heEvil Force zei:het is tenslotte meer dan 3 uur later dat yellowtigra zen bod deed,
X-travaganza zei:euhm werken...ken je dat?Niet iedereen zit 24/24 7/7 achter z'n pc he
X-travaganza zei:euhm werken...ken je dat?Niet iedereen zit 24/24 7/7 achter z'n pc he
tunerman zei:anyway, bad post, reported ... :ironic: (edit: en iTrader profiel Moeder Theresa -1)
sorry maar ik had het niet persoonlijk tegen jou hoor.Ik had beter je nick uit de quote gehaald...my misstakeEvil Force zei:Uh dim maar wat,
ik zit ook niet hele dagen achter men pc hoor,
en ik wou alleen mùaar even mijn mening geven over de zaak dus moetje niet tegen mij beginnen.
moeder_theresa zei:Yellowtigra was werken en kon niet hoger gaan.
Daarom vind ik dat hij de kans nog moest krijgen.
@ mods: hopelijk kan die negatieve feedback weggehaald worden. zo niet, geen probleem ik heb al veel meer positieve.
