Archief - [X360] TK/TR: Viva Pinata

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yellowtigra

Legacy Member
Hela, ik moet wel gaan werken he... 43Incl als het nog telt...

moeder_theresa

Legacy Member
Yellowtigra heeft voor mij de bieding gewonnen.
Ik zal je een pm sturen.

Grtz

Prior

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Voorlopig is yellowtigra nog altijd het beste bad.
Nico -> normaal gezien zou ik NFS Carbon deze week moeten ontvangen.
Tunerman -> normale versie, anders had ik het wel vermeld.
Ik ga de thread nog openhouden tot morgenavond 22h00 en dan beslis ik wat ik ga doen.

Grtz

tot 22 uur ging je thread openhouden ... , das net hetzelfde dan als op e-bay qua werksysteem, dus mijn bod was dan het hoogst op dat moment

nu verkoop je toch door voor een hoger bod na het opgegeven uur dat je zei ...

anyway, bad post, reported ... :ironic: (edit: en iTrader profiel Moeder Theresa -1)

Evil Force

Legacy Member
tunerman zei:
tot 22 uur ging je thread openhouden ... , das net hetzelfde dan als op e-bay qua werksysteem, dus mijn bod was dan het hoogst op dat moment

nu verkoop je toch door voor een hoger bod na het opgegeven uur dat je zei ...

anyway, bad post, reported ... :ironic: (edit: en iTrader profiel Moeder Theresa -1)

Je hebt gelijk,
het is tenslotte meer dan 3 uur later dat yellowtigra zen bod deed,
dus tunerman is eig de winnaar.

X-travaganza

Legacy Member
tunerman zei:
tot 22 uur ging je thread openhouden ... , das net hetzelfde dan als op e-bay qua werksysteem, dus mijn bod was dan het hoogst op dat moment
ja met een hoger bod van 1 euro...waarom geen 50 cent

moeder_theresa zei:
Ik ga de thread nog openhouden tot morgenavond 22h00 en dan beslis ik wat ik ga doen.
lees eens goed.Er staat dat 'em de thread openhoudt tot 22h en dan gaat 'em beslissen wat te doen...niet dat 'em ging verkopen aan de de hoogste bieder he

btw,Yellowtigra heeft ong. 5 dagen het hoogste bod gehad en dan kom jij ong. een uur en half voor de afsluiting met een hoger bod van één euro...dan zou ik toch ook gaan voor Yellowtigra's bod (zelfs aan z'n eerste bod)

Dit is hier ebay niet he;wil je iets,bied er dan voor ipv te wachten tot het laatste moment ;) en dan nog met één euro (had dan gezegd 40 excl. of zo)

Just my 2 cents

X-travaganza

Legacy Member
Evil Force zei:
het is tenslotte meer dan 3 uur later dat yellowtigra zen bod deed,
euhm werken...ken je dat?Niet iedereen zit 24/24 7/7 achter z'n pc he

Evil Force

Legacy Member
X-travaganza zei:
euhm werken...ken je dat?Niet iedereen zit 24/24 7/7 achter z'n pc he

Uh dim maar wat,
ik zit ook niet hele dagen achter men pc hoor,
en ik wou alleen mùaar even mijn mening geven over de zaak dus moetje niet tegen mij beginnen.
Ik vind gewoon dat de laatste bieder binnen de afgesproken tijd het spel mag hebben,
vind jij van niet, dan vind je dat maar.

Prior

Legacy Member
X-travaganza zei:
euhm werken...ken je dat?Niet iedereen zit 24/24 7/7 achter z'n pc he

zo kan ik ook afkomen eh met mijn werk hoor

om 21 uur ga'k gaan slapen, om 4 uur sta ik op en om 4.30 u vertrek ik naar mijn werk op de zaterdag

ik ben pas terug om 10 uur (en ja zo vroeg al want zaterdagwerk is de helft minder dan een gewone werkdag en dat telt dubbel)

wat moet ik doen soms, vlug mijn pc aanzetten om 4 u om toch maar es voor 5 secs te zien om te kijken dat er mij éne de sloef heeft afgestoken waar er zwart-wit op scherm staat: open tot 22 uur?

definitie topic openhouden is simpel:

21:59 uur: open
22:00 uur: open
22:01 uur: ja "open" kan het niet meer zijn zoals em zegt, dus moet ik veronderstellen "topic closed"

.TiTipower

Legacy Member
Ge kunt na de afsluit nog altijd een kwartier overbieden btw...

piotke

Legacy Member
tunerman zei:
anyway, bad post, reported ... :ironic: (edit: en iTrader profiel Moeder Theresa -1)

Je laat hem nog niet de tijd om terug te reageren. Voor hetzelfe geld heeft hij zich miskeken. Nuja, aangezien je zo hevig reageert zou ik ook niet mer aan je verkopen...


Misen is menselijk en je moet mensen minstens de kans geven om het te verbeteren of te reageren...

X-travaganza

Legacy Member
Evil Force zei:
Uh dim maar wat,
ik zit ook niet hele dagen achter men pc hoor,
en ik wou alleen mùaar even mijn mening geven over de zaak dus moetje niet tegen mij beginnen.
sorry maar ik had het niet persoonlijk tegen jou hoor.Ik had beter je nick uit de quote gehaald...my misstake

@ tunerman
maar jij had dan ook gedurende 5 dagen niet het hoogste bod ook hé en dan nog overbieden met 1 euro...zou eens willen zien hoe jij zou reageren

that's the last thing what I say about this case
X-travaganza

yellowtigra

Legacy Member
Ga hier geen spel van maken maar als ik 5 dagen een hoogste bod heb en dan komt een uur voor sluiting iemand af met een bod van + 1 euro vind ik da toch ook maar zo zulle , en ja ik begrijp dat er een sluitings uur moet zijn maar dan wel met kans op overbieden voor diegene die het laatste hoogste bod had... sommige mensen werken in ploegen en kunnen gewoon niet op elk moment zitte wachten op sluitingsuren om nog wat extra te bieden, trouwens alles is al fatsoenlijk geregeld en vindt nog altijd dat de verkoper het laatste woord heeft in zen eigen topic...

Evil Force

Legacy Member
@X-travaganza:
Hehe, ok excuses aanvaard.

En ik moet men mening herzien,
als yellowtigra zolang het hoogste bod heeft dan moet hij indd wel de kans krijgen om te overbieden.

greets

moeder_theresa

Legacy Member
Ik ga hier niet veel woorden meer over vuil maken.
Maar zoals ik al gereageerd heb op itrader, vind het ik belachelijk dat ik hier een bad post voor krijg.
Yellowtigra heeft dagen aan een stuk het hoogste bod om daarna voor één onozele euro overgeboden te worden.
Yellowtigra was werken en kon niet hoger gaan.
Daarom vind ik dat hij de kans nog moest krijgen.
Jou reaktie is gewoon frustratie dat je het spel nu niet hebt en dat vind ik zielig.
Ik had trouwend nergens vermeld dat ik na 22h het spel zou verkopen aan de hoogste bieder, ik heb gezegd dat ik dan zou nakijken wat ik ging doen met het spel.

@ mods: hopelijk kan die negatieve feedback weggehaald worden. zo niet, geen probleem ik heb al veel meer positieve.

Nu mag deze thread gesloten worden.

Prior

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Yellowtigra was werken en kon niet hoger gaan.
Daarom vind ik dat hij de kans nog moest krijgen.

@ mods: hopelijk kan die negatieve feedback weggehaald worden. zo niet, geen probleem ik heb al veel meer positieve.

Bon, dan ga ik ook hierover niet te veel woorden aan vuil maken.

@ mods: die feedback moet ge niet weghalen, ik vind dat men gerust mag weten hoe de zaak in elkaar zit, er zijn zovele forums/verkoopsystemen zoals e-bay, yezzz en weet ik nog veel waar jan en alleman met een laatste euro op nog zitten te bieden in de slotfase waar het object op zijn eigen afloopt, khem het al zelf veel meegemaakt waar ge een diepe zucht slaakt omdat ge met een euro of 10 erboven zijt geboden in de laatste seconden, en der zitten zeker zo mensen dat tot op de laatste second gaan zitten kijken om er toch boven te zitten... (ik dus niet want tot 22 u had men nog 1 uur en 37 minuten te gaan)

en aan Moeder Theresa: Ik had donderdag een post gemaakt met de vraag of het de gewone of een limited version was.
Sinds ik vind dat de limited version op niks trekt met al die boel erbij dat ge krijgt, had ik dus wel interesse in het spel. Waarom denk je dan dat ik ook overbied al is met 1 luttele euro in de slotfase van de avond waar het object overbiedt, ik heb gezegd dat ik ging slapen na 21 uur.
In men laatste post zeg ik duidelijk dat ik werk heb de volgende dag, dus ik kom thuis om 10 uur met mijn wagen, ik heb alleszinds een 10 tot 15 minuten nodig om men van werkkledij naar vrijetijdskledij te veranderen en dan nog boven een pc van elektriciteit te voorzien en dan moet ik een post lezen dat 10 minuten geleden gebeurd is, dat het spel naar Yellowtigra gaat.

Als je iets typt zwart op wit dat je de topic openhoudt tot 22 u dan veronderstelt de lezer hier op de telenet games forum zoals in de meeste andere topics hier op buy/sell forum dat hij gaat sluiten op dat uur!
Ge moogt gerust andere topics lezen waar er staat dat men de topic openhoudt tot een bepaald uur, maar dat is voor velen (potentiële kopers en verkopers) ook hetzelfde als de sluitingstijd van een topic.

Moest er nog geboden zijn voor 22 uur, dan ging ik zelf niks zeggen, want ik lag op dat moment in men bed en ik ga er mijn slaap nie voor laten.

lapino

Legacy Member
indien nog te ruil, interesse voor ruil met WWF Raw vs Smackdown?

.TiTipower

Legacy Member
Lees anders de rules is tegoei :)

"9.) Een object verkopen zonder de forumgangers een kans te geven om op te bieden is blacklist!"


Hij geeft yellowtriga dan ook nog de kans, en dan krijgt die een blacklist?
Terwijl als hij yellowtriga geen kans meer gaf voor op te bieden, dan kreeg em dan ook een blacklist?

Hmm... Klopt ni echt eh...

piotke

Legacy Member
Vroeger stond er hier een uitstekende regel, maar die is weggegaan. Diel uidde "Niet belachelijk opbieden, bv 1 euro ..."

moeder_theresa

Legacy Member
Zo'n gezeik hier tegenwoordig, nie normaal.
Precies veel kleine kindjes hier op forum als je het zo ziet.
Als iedereen voor het minste zou gaan blacklisten als ze gefrustreerd zijn, dan zou iedereen hier een itrader rating hebben van 0%.

yellowtigra

Legacy Member
Spijtig dat je hierdoor nu een blacklist hebt, ik heb de game ook nooit geeist ofzo maar overgeboden wanneer ik thuis kwam en gevraagd of het nog telde. Had ik geweten dat er zo'n probs van zouden komen had ik het wel gelaten...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan