gamer5
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn Xbox 360 + toebehoren. De reden van de verkoop is dat ik sinds kort een PS3 heb en deze mij meer aanspreekt en dus die X360 daar maar gewoon staat.
Het is een X360 die ik van Microsoft heb opgestuurd gekregen nadat mijn vorige kapot was. Met deze heb ik nog geen problemen mee gehad. Op deze X360 zit ook een faceplate van GRAW2, het origineel heb ik ook nog.
Het pakket:
- X360 Premium (X360, HDD van 20GB, headset, controller en kabels)
- 1 extra controller met draad
- Gears of War (zit een kras over de hele omtrek van de DVD, maar werkt nog perfect)
- Splinter Cell: Double Agent
- Saint's Row
Er is nog een account op de harde schijf waar nog tot oktober ergens Xbox Live Gold opstaat. Ik weet niet of het mag om dit erbij te verkopen, maar als het mag krijg je deze dus ook.
Ik woon in Leuven dus afhalen daar liefst en ik zou liefst het hele pakket verkopen. Maar apart bieden mag natuurlijk ook!
Voor het hele pakket is de meeneemprijs 400€, een minimumprijs geef ik niet dus ik kan prijzen die ik te laag vind afslaan. Als je iets afzonderlijk wilt kopen vraag je maar een prijs en dan geef ik die wel
Happy bidding!!!!!!!
Het is een X360 die ik van Microsoft heb opgestuurd gekregen nadat mijn vorige kapot was. Met deze heb ik nog geen problemen mee gehad. Op deze X360 zit ook een faceplate van GRAW2, het origineel heb ik ook nog.
Het pakket:
- X360 Premium (X360, HDD van 20GB, headset, controller en kabels)
- 1 extra controller met draad
- Gears of War (zit een kras over de hele omtrek van de DVD, maar werkt nog perfect)
- Splinter Cell: Double Agent
- Saint's Row
Er is nog een account op de harde schijf waar nog tot oktober ergens Xbox Live Gold opstaat. Ik weet niet of het mag om dit erbij te verkopen, maar als het mag krijg je deze dus ook.
Ik woon in Leuven dus afhalen daar liefst en ik zou liefst het hele pakket verkopen. Maar apart bieden mag natuurlijk ook!
Voor het hele pakket is de meeneemprijs 400€, een minimumprijs geef ik niet dus ik kan prijzen die ik te laag vind afslaan. Als je iets afzonderlijk wilt kopen vraag je maar een prijs en dan geef ik die wel

Happy bidding!!!!!!!
Ik heb die al terug opgestuurd en deze die ik nu heb gekregen werkt normaal en heb ik nog geen problemen mee gehad.