Archief - [x360] [tk]console + Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gamer5

Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn Xbox 360 + toebehoren. De reden van de verkoop is dat ik sinds kort een PS3 heb en deze mij meer aanspreekt en dus die X360 daar maar gewoon staat.

Het is een X360 die ik van Microsoft heb opgestuurd gekregen nadat mijn vorige kapot was. Met deze heb ik nog geen problemen mee gehad. Op deze X360 zit ook een faceplate van GRAW2, het origineel heb ik ook nog.

Het pakket:

- X360 Premium (X360, HDD van 20GB, headset, controller en kabels)
- 1 extra controller met draad
- Gears of War (zit een kras over de hele omtrek van de DVD, maar werkt nog perfect)
- Splinter Cell: Double Agent
- Saint's Row



Er is nog een account op de harde schijf waar nog tot oktober ergens Xbox Live Gold opstaat. Ik weet niet of het mag om dit erbij te verkopen, maar als het mag krijg je deze dus ook.

Ik woon in Leuven dus afhalen daar liefst en ik zou liefst het hele pakket verkopen. Maar apart bieden mag natuurlijk ook!

Voor het hele pakket is de meeneemprijs 400€, een minimumprijs geef ik niet dus ik kan prijzen die ik te laag vind afslaan. Als je iets afzonderlijk wilt kopen vraag je maar een prijs en dan geef ik die wel :)

Happy bidding!!!!!!!

Pieter3770

Legacy Member
Hoeveel zou je minstens willen voor:

- X360 Premium (X360, HDD van 20GB, headset, controller en kabels)
- 1 extra controller met draad
- Gears of War
?

Of enkel de console + extra controller (dus zonder game)?

gamer5

Legacy Member
300€ voor console + extra controller en 25€ extra nog voor Gears of War zou ik een mooie prijs vinden :)

Er kan nog wel wat onderhandelt worden...

Pieter3770

Legacy Member
Ik heb wel interesse in:
- X360 Premium + nog de controller met draad extra

Die faceplate moet ik eigenlijk ook niet hebben.

Ik zou 't deze week nog in Leuven kunnen afhalen, maar 300 vind ik sowieso te veel in vergelijking met andere x360's (bv https://www.beyondgaming.be/archive/console.105/x360-360-premium-oblivion-te-koop.491416) die hier al verkocht zijn de laatste dagen.
Ik dacht aan 220 euro afgehaald.

ps: nog aankoopbewijs, garantie, doos, papieren? + welke drive erin?

Pieter3770

Legacy Member
gamer5 zei:
Service van MS trekt op nix dus je moet geen vergoeding vragen. Heb de mijne ook moeten binnedoen en kreeg er gewoon 1 terug die nog zelfs niet opstarte! Terug opsturen dan maar en nu heb ik 1 die trager games laad en die meer lawaai maakt dan de vorige.

Maar ik vind toch dat het het proberen waard is, dus zeker proberen!

Ik doe er de moeite niet meer voor
... Volgende week PS3 en dan gebruik ik diene brol toch niet meer
Bron: https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/vergoeding-vragen.486093

OK, laat het dus maar!
In het vervolg eerlijk zijn aub! Ik had hier bijna een x360 gekocht die niet volledig normaal functioneert.
Een schande!

gamer5

Legacy Member
Er scheelt niets mee hoor, dat was de vorige ;) Ik heb die al terug opgestuurd en deze die ik nu heb gekregen werkt normaal en heb ik nog geen problemen mee gehad. :)

Pieter3770

Legacy Member
Er staat toch dat je geen moeite meer ging doen om die om te wisselen aangezien je ps3 eraan kwam.
Is dit dan niet die wat wel werkt, maar traag games laadt en flink lawaai maakt?
Of heb je 'm toch nog eens gewisselt? Je 4de x360 dan? Kun je dat ergens mee bewijzen?

Rekening houdend met het voordeel van de twijfel, kun je dan nog even antwoorden op mijn andere vragen?
Mvg,
Pieter3770

gamer5

Legacy Member
Ja er is niet echt een manier om dat te bewijzen srr, heb hem gewisseld omdat het mij echt stoorde en ik er rekening mee hield dat ik hem normaal gezien nog ging houden voor de Halo beta en forza. Maar men interesse in games is de laatste tijd wat gezakt dus ik ga toch 1 van de 2 wegdoen, en dat wordt de X360.

De doos en alles heb ik nog maar de garantie heb ik niet meer. Ik heb de eerste keer dat ik mijn X360 opstuurde de garantie erbij gestoken en heb hem nooit teruggezien :s
250€ voor Premium + controller en hij is van jou :)

Hoe zie je welke drive het is?

gamer5

Legacy Member
Hitachi GDR-3120L Xbox 360 DVD Drive

Mijn X360 is aangekocht ergens begin augustus

Pieter3770

Legacy Member
260 euro (deze week nog afgehaald) voor:

- x360 premium
- extra controller (met draad)
- Gears of War (met kras)

Pieter3770

Legacy Member
Ok, ik nam 'm uiteraard ook voor dat eerst overeengekomen bedrag van 250 euro zonder Gears of War. (probeerde nu enkel nog verder gedreven deal te bereiken)
Maar ik vrees dat ik 't nu verloren ben zeker?

SPIKY

Legacy Member
edit: na het lezen van deze thread denk ik toch maar mn bod in te trekken.

gamer5

Legacy Member
@SPIKY
jouw keuze...

@Pieter3770
Dat bod van 250€ zie ik wel zitte, maar voor GOW erbij zou ik toch nog 275€ willen

Pieter3770

Legacy Member
250 dan!
Dat is een deal. Ik hoop dan wel dat je eerlijk geweest bent ivm de staat van je xbox
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan