Archief - [X360] [TK] 10 games (perfecte staat)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jefke7

Legacy Member
Fatass zei:
Crackdown voor 40€ inc.

Voila , meeneemprijs dus game is voor jou. Check PM.
CRACKDOWN,TDU en Def Jam Icon zijn dus weg.
@Tinake tot hiertoe is jouw bod op H:BM het hoogst , indien je dat bedoelt.

jefke7

Legacy Member
H_ans zei:
Ik bied 25 incl op Lost Planet, grtz.

Shadowscan zei:
30 Incl voor Rockstar presents Table Tennis & Need for speed : Carbon

Subwoofer zei:
call of duty 3
20€ incl

Tinake123 zei:
Hitmand BM: €20 incl!
- Tom Clancy's GRAW 15/22
- Rockstar presents Table Tennis 15/22
- Moto Gp 06 17/22
- Ridge Racer 6 15/22
- Need for speed : Carbon 15/22
- Hitman Blood Money 20/30
- Call Of Duty 3 20/30
- Lost Planet 25/35
Laatste overzichtje , loopt dus tot morgenavond.Alle bovenstaande boden worden dan dus afgesloten.
grtz

Tinake123

Legacy Member
Ik heb Hitman BM voor 19,99€ in gm 2de hands gezien en 120punten. Wat nu? :P

H_ans

Legacy Member
Ik heb LP vandaag nieuw gekocht, dus ik trek mijn bod terug. Had meer interesse in Crackdown :).
Groeten.

jefke7

Legacy Member
overzicht deadline vanavon tien uur. Hieronder staan de boden die ik het best vind,in pakket of niet, want niemand bied boven de min. prijs :ironic: . Dus als je een game wilt, bied 2euro meer en hij is dan wss de jouwe. grtz
- Tom Clancy's GRAW 15/22
- Rockstar presents Table Tennis (15incl geboden door shadowscan)
- Moto Gp 06 17/22
- Ridge Racer 6 15/22
- Need for speed : Carbon (15incl geboden door shadowscan)
- Hitman Blood Money (20euro geboden door Tinake123)
- Call Of Duty 3 (20incl geboden door Subwoofer)
- Lost Planet 25/35

jefke7

Legacy Member
MessengeR zei:
37euro incl dan voor Hitman BM en NfS Carbon...

En voila deze twee zijn dus voor u tot hiertoe, laat het zo maar wa voortgaan ;) :) .
Ben nu heel den dag schuppes , dus check ik vnvd wel wie de 'winnaars' zijn. Alvast bedank grtz

Tinake123

Legacy Member
jefke7 zei:
overzicht deadline vanavon tien uur. Hieronder staan de boden die ik het best vind,in pakket of niet, want niemand bied boven de min. prijs :ironic: . Dus als je een game wilt, bied 2euro meer en hij is dan wss de jouwe. grtz

22€ incl. Hitman BM dan ;) Anders maak je toch verlies.

MessengeR

Legacy Member
38 afhaling dan.....seg had gij da ni 2dehands gezien in de GM?:d

Tinake123

Legacy Member
Ja GM Genk :)

Check maar is open tot 18, ma ge moogt em hebben :) Nu heeft jefke er een paar euros bij e :P

MessengeR

Legacy Member
ja:wtf: ....khoop da get ni daarvoor gedaan hebt.Maja, 2euro extra en de moeite om de bus te pakke is nu geen ramp

jefke7

Legacy Member
Oke deadline afgelopen hieronder deals die doorgaan. grtz
- Rockstar presents Table Tennis (15incl geboden door shadowscan,check PM)
- Need for speed : Carbon + Hitman Blood Money (39euro,afgehaald door Messenger,check PM)
- Call Of Duty 3 (20incl geboden door Subwoofer,check PM)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan