Archief - [X360] [TK] 10 games (perfecte staat)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jefke7

Legacy Member
Zoals de titel zegt, alle games aangeduid met min./meeneemprijs.
Ik doe de games weg omdat ik niet meer zoveel game en er gewoonweg teveel heb. Moeten niet weg , dus gelieve niet onder de min. te bieden.
Prijzen zonet even gecheckt op mediadis, indien er iets niet klopt, mag je dit altijd melden. Meerdere games tesamen voor een goed bod krijgen voorrang.
Alle prijzen zijn incl. verzending (->7 ;) )

- Tom Clancy's GRAW 17/25
- Rockstar presents Table Tennis 17/25
- Moto Gp 06 17/25
- Ridge Racer 6 17/25
- Need for speed : Carbon 17/25
- Hitman Blood Money 27/40
- Call Of Duty 3 27/40
- Test Drive Unlimited 27/40
- Lost Planet 27/40
- Crackdown(incl. HALO3 beta) 27/40


Deadline : zondagavond 14/05 om 22u00
grtz

jefke7

Legacy Member
Bod genoteerd ; vergeten te melden; zondagavond 14/05 om 22u00 zal ik aflsuiten. Diegene die dan het beste bod heeft, heeft prijs.

grifter

Legacy Member
Hitman Blood Money
Need for speed : Carbon-
Crackdown
Rockstar presents Table Tennis

ik geef 60 voor alles

hangtetten

Legacy Member
no offense
maar voor sommige games zijn u minimumprijzen te hoog, laat staan u meeneemprijzen
ik heb wel interesse in cod3 en table tennis maar ik kan ze heel simpel nieuw krijgen voor u meeneemprijs .... maak me een leuke prijs voor deze twee en ik zie wat ik kan doen ...

jefke7

Legacy Member
grifter zei:
Hitman Blood Money
Need for speed : Carbon-
Crackdown
Rockstar presents Table Tennis

ik geef 60 voor alles

75incl


hangtetten zei:
no offense
maar voor sommige games zijn u minimumprijzen te hoog, laat staan u meeneemprijzen
ik heb wel interesse in cod3 en table tennis maar ik kan ze heel simpel nieuw krijgen voor u meeneemprijs .... maak me een leuke prijs voor deze twee en ik zie wat ik kan doen ...

Kijk prijzen nagekeken op mediadis, ga niet elke winkel afgaan om de prijzen te weten. Indien je iets van prijs kan doorlinken, wil ik gerust mijn prijzen aanpassen, niet meer dn normaal. Maar momenteel houd ik ze dus zoals ik ze zag , en zou ik zeggen cod3 +table tennis = 35incl.

hangtetten

Legacy Member
verkocht!

PM mij voor cod 3 en table tennis voor 35 euro inclusief

Goofus

Legacy Member
hangtetten zei:
verkocht!

PM mij voor cod 3 en table tennis voor 35 euro inclusief
:applause: :applause: :applause: ZALIG geprofiteerd van de wiskundige onvolkomenheden van de TS :applause: :applause: :applause:


@TS: sorry voor de :offtopic: maar ik kon het niet laten

H_ans

Legacy Member
Goofus zei:
:applause: :applause: :applause: ZALIG geprofiteerd van de wiskundige onvolkomenheden van de TS :applause: :applause: :applause:


@TS: sorry voor de :offtopic: maar ik kon het niet laten

Mja hij heeft enkele keren vermeld dat het toch openblijft tot zondag.

hangtetten

Legacy Member
nee niet echt
er werd aan mij persoonlijk een prijs meegedeeld voor beide
ik heb geaccepteerd dus er is geen sprake meer van mogelijkheid van bieden tot zondag
lijkt me niet meer dan logisch trouwens

jefke7

Legacy Member
@hangtettn
Geen deal, is gewoon de laagste prijs waarvoor ik het eventueel wegdoe. Ik ga , zoals vermeld, eerst nog afwachten tot volgende zondag. Enkel indien de meeneemprijs of een goed bod gedaan wordt, is het sneller een deal.

hangtetten

Legacy Member
laat maar zitten
als ge op deze laffe manier terugkrabbelt moogt ge u games steken waar de zon niet schijnt
enjoy your day
ik heb eigenlijk aan deze opmerking van u genoeg om u een negatieve waardering te geven maarja ik doe dat ook maar niet ... niet veel zin om er tijd aan te verspillen hoor

jefke7

Legacy Member
:rofl:

Geef mij een negatieve waardering, ik ben duidelijk genoeg geweest denk ik.



*******EDIT*******
Nogmaals, zondag avond 14/05 22u DEADLINE . Indien je een goed bod doet dat me bevalt (dus geen voorstel van mezelf, wat trouwens echt het minimum was); of de meeneemprijs bied, is er vroeger een deal.

Barbeet

Legacy Member
- Rockstar presents Table Tennis 17/25
- Moto Gp 06 17/25
- Ridge Racer 6 17/25
- Hitman Blood Money 27/40
- Test Drive Unlimited 27/40
- Lost Planet 27/40
- Crackdown(incl. HALO3 beta) 27/40

Bodje 100 euro incl

Greetz

jefke7

Legacy Member
Barbeet zei:
- Rockstar presents Table Tennis 17/25
- Moto Gp 06 17/25
- Ridge Racer 6 17/25
- Hitman Blood Money 27/40
- Test Drive Unlimited 27/40
- Lost Planet 27/40
- Crackdown(incl. HALO3 beta) 27/40

Bodje 100 euro incl

Greetz

Veel te weinig.



Coppens zei:
Test Drive 30 € incl. ?

Bod genoteerd.

Coppens

Legacy Member
Sorry maar ik heb ondertussen TD gevonden.
Bod mag ingetrokken worden.

jefke7

Legacy Member
Update: prijzen licht aangepast.
- Tom Clancy's GRAW 15/22
- Rockstar presents Table Tennis 15/22
- Moto Gp 06 17/22
- Ridge Racer 6 15/22
- Need for speed : Carbon 15/22
- Hitman Blood Money 20/30
- Call Of Duty 3 20/30
- Test Drive Unlimited 20/30
- Lost Planet 25/35
- Crackdown(incl. HALO3 beta) 27/40

Geboden:

H-ans => CRACKDOWN ; 30incl
Swatow => Test Drive U ; 25incl
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan