Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pimpieboy zei:nee merciu prijzen zijn veel te hoog
xDilatedx zei:Het is dan ook een Collector's edition e gast
Ik zeg ni dage die games moet kopen e![]()

xDilatedx zei:@Evil Force :
Idd. Ik ben een Die-hard Atreyu fanHet verbaast mij dat er hier iemand al gehoord heeft van Atreyu
![]()
Hehe, mijne nick "Dilated" is een zalig lieke van atreyu en mijne Gamertag "Lipgloss&Black" is nog een veel zalig lieke![]()

xDilatedx zei:Prijzen :
Cod 3 = 50€ (aankoopprijs : 69.99)
Dead Rising = 35€ (aankoopprijs : 59.99)
GoW Collector's = 60 € (aankoopprijs : 74.99)
Dit zijn prijzen PER game, dus apart verkocht.
Pakket : Cod3 + Dead rising = 80excl
Pakket : ALLE GAMES (3) : 130exl
HET GAAT HIER OM MEENEEMPRIJZEN ! BIEDEN = HEBBEN !
Enkel op GoW behou ik mij het recht indien het bod op het spel apart wordt geboden om alsnog af te zien van de verkoop.

xDilatedx zei:In de game mania, alsge mij ni gelooft, ik kan alle aankoopbewijzen voorleggen. Zoals ik al eerder zei, ik koop al men games in de game mania![]()

xDilatedx zei:Het is dan ook ni de bedoeling van te verkopen, maar te ruilen![]()
Hier op telenet zijn ze zelf gamers en verwachten zelf lage prijzen, vandaar da je hier beter een game ruilt dan verkoopt![]()