Archief - [X360] CoD3 / Dead Rising / GoW LIMITED COLLECTORS EDITION

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDilatedx

Legacy Member
Het is dan ook ni de bedoeling van te verkopen, maar te ruilen :)
Hier op telenet zijn ze zelf gamers en verwachten zelf lage prijzen, vandaar da je hier beter een game ruilt dan verkoopt :)

Evil Force

Legacy Member
pimpieboy zei:
nee merci :-) u prijzen zijn veel te hoog

Inderdaad

net nen berekeningske gedaan ,
en alles nieuw kunt ge aan 160-180 totale prijs liggen
dusja

GoW gewone versie hebt ge zelf al voor 54.99 nieuw

xDilatedx

Legacy Member
Het is dan ook een Collector's edition e gast
Ik zeg ni dage die games moet kopen e :)

Evil Force

Legacy Member
xDilatedx zei:
Het is dan ook een Collector's edition e gast
Ik zeg ni dage die games moet kopen e :)

heh das waar
maar zo'n grote collector bent ge dan wel nie e,
als ge em nu al wegdoet :) ;)

(wel leuk datje Atreyu fan bent)

xDilatedx

Legacy Member
Ik doe hem nog ni weg e :p als iemand hem koopt wel, maar ik heb +670 Gamerpoints op GoW dusja. Tis een vree sjieke doos en daarom moestek die hebbe :p

xDilatedx

Legacy Member
@Evil Force :

Idd. Ik ben een Die-hard Atreyu fan :) Het verbaast mij dat er hier iemand al gehoord heeft van Atreyu :)
Hehe, mijne nick "Dilated" is een zalig lieke van atreyu en mijne Gamertag "Lipgloss&Black" is nog een veel zalig lieke :p

Evil Force

Legacy Member
xDilatedx zei:
@Evil Force :

Idd. Ik ben een Die-hard Atreyu fan :) Het verbaast mij dat er hier iemand al gehoord heeft van Atreyu :)
Hehe, mijne nick "Dilated" is een zalig lieke van atreyu en mijne Gamertag "Lipgloss&Black" is nog een veel zalig lieke :p

inderdaad,
heb 2 cd's liggen van hen,
the curse, en die met dilated enzo op (suicide notes..ofzo)
beide zeer goeie cd's

we gaan wel erg offtopic hier,
maar gelukkig is het uw topic :woohoo:

xDilatedx

Legacy Member
Yep Suicide Notes and butterfly kisses :)
Die hebbek ook allebei + hun nieuwe : Deathgrip on yesterday :)
hehe nu ga'k u nick nooit nimeer vergete lol :D

Ok Offtopic is gedaan //

Sgt Taz

Legacy Member
Perfect Dark Zero EN Dead or Alive 4 ruilen tegen Cod3?


ps: ge hebt u laten schuren voor Cod3, in meeste winkels kost hij 60€ :oink:

xDilatedx

Legacy Member
@Sgt Taz, Nope, enkel geintresseerd in R6 Vegas en Viva pinata ;)

<_Skullbasher_>

Legacy Member
xDilatedx zei:
Prijzen :

Cod 3 = 50€ (aankoopprijs : 69.99)

Dead Rising = 35€ (aankoopprijs : 59.99)

GoW Collector's = 60 € (aankoopprijs : 74.99)


Dit zijn prijzen PER game, dus apart verkocht.

Pakket : Cod3 + Dead rising = 80excl

Pakket : ALLE GAMES (3) : 130exl


HET GAAT HIER OM MEENEEMPRIJZEN ! BIEDEN = HEBBEN !

Enkel op GoW behou ik mij het recht indien het bod op het spel apart wordt geboden om alsnog af te zien van de verkoop.

Die collectors edition van GoW heb ik hier ook liggen hoor. Voor 63€ nieuw in de free record shop. Waar hebt ge die nieuw 75€ gekocht ? De gewone versie kost zo 53€ in de MM fzo :p

xDilatedx

Legacy Member
In de game mania, alsge mij ni gelooft, ik kan alle aankoopbewijzen voorleggen. Zoals ik al eerder zei, ik koop al men games in de game mania :)

pimpieboy

Legacy Member
xDilatedx zei:
In de game mania, alsge mij ni gelooft, ik kan alle aankoopbewijzen voorleggen. Zoals ik al eerder zei, ik koop al men games in de game mania :)

dan betaalde gij toch altijd graag teveel :p

Yasutoko

Legacy Member
Yo, je moet uw prijzen schaffen naar de nieuwprijs in de MEESTE winkels, en niet uit 1 winkel!!!!

xDilatedx

Legacy Member
Ik zeg ook ni "nieuwprijs" ik zeg "aankoopprijs". Ik vertel niks dan de pure waarheid :)

Yasutoko

Legacy Member
Nee maar je doet de collector wel weg aan de aankoopprijs die jij hebt betaald met een klein % af..

xDilatedx

Legacy Member
@Yasutoko

xDilatedx zei:
Het is dan ook ni de bedoeling van te verkopen, maar te ruilen :)
Hier op telenet zijn ze zelf gamers en verwachten zelf lage prijzen, vandaar da je hier beter een game ruilt dan verkoopt :)

xDilatedx

Legacy Member
Finale Prijsverlaging !

Call of Duty 3 + Dead Rising voor slechts 60€

Twee topgames voor een zachte prijs, bieden = hebben ! :)

jon_kanon

Legacy Member
Doe je echt niet via de post, want is wat te ver vr te kome. Als ge toch via de post doe willek call of duty en dead rising vr 60 euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan