Archief - [X360] CoD3 / Dead Rising / GoW LIMITED COLLECTORS EDITION

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDilatedx

Legacy Member
Drie 360 games in onberispelijke staat te koop !

= Call of duty 3

= Dead Rising

= Gears of War Collector's

Liefst ruilen tegen 1 van de volgende games :

- Tony Hawks project 8
- Viva pinata
- R6 Vegas


De post wordt niet gehanteerd !

Ik behoud mij het recht ....

Snelle afhandeling gewenst !!

sweppes

Legacy Member
cod3 voor saints row of lego star wars 2(indien gewenst fifa 2006 wolrd cup bij 1 van deze 2 games bij)

xDilatedx

Legacy Member
Saints row hebbek, fifa 06 ook , kben echt alleen geintresseerd in die games die er staan.

Toch bedankt van het aanbod :)

sweppes

Legacy Member
ik heb ook tony hawk project 8 maar dan hoop ik op opleg van jou kant

xDilatedx

Legacy Member
@Sweppes,

Jij geeft mij Tony Hawks Project 8 in uitstekende staat

Ik geef jou Call of Duty 3 + opleg.

Aan hoeveel opleg had je gedacht?

EDIT : Als de deal morgen geregeld kan worden geef ik je nog 10 euro erbij !

hey69

Legacy Member
zit hier iets tussen? ik ben van sint-niklaas kan ruilen


XBOX: FORZA
need for speed underground 2


360:NFS CARBON collectors edition
FIFA2007
OBLIVION
KAMEO
Dead or alive 4
Farcry instincts predator
Dead risiing

XBOX360 WIFI STICK
XBOX360 WIRED CONTROLLER

xDilatedx

Legacy Member
@ Hey69 ; Nope khad u thread al opgemerkt :) Toch bedankt

durchgefallen

Legacy Member
Wat bedoel je juist met snelle afhandeling? In de week kan ik niet zo maar eventjes naar Sint-Niklaas rijden. Volgende week zondag is het wel In Hamme-Zogge bollekescross. Da ligt wel op de baan naar Sint-Niklaas dus mss da ik dan wel tot daar geraak.

Bij nader inzien is het mss niet zo een goed idee om na de cross nog naar Sint-Niklaas te gaan. Ik ga al mogen blij zijn als ik met mijn meer als wss zatte knoppen thuis geraak :D

xDilatedx

Legacy Member
lol @ durchgefallen :D

EDIT : Sweppes heeft Cod3 gekregen van de goede man, dus de ruil gaat niet door

xDilatedx

Legacy Member
Prijzen :

Cod 3 = 50€ (aankoopprijs : 69.99)

Dead Rising = 35€ (aankoopprijs : 59.99)

GoW Collector's = 60 € (aankoopprijs : 74.99)


Dit zijn prijzen PER game, dus apart verkocht.

Pakket : Cod3 + Dead rising = 80excl

Pakket : ALLE GAMES (3) : 130exl


HET GAAT HIER OM MEENEEMPRIJZEN ! BIEDEN = HEBBEN !

Enkel op GoW behou ik mij het recht indien het bod op het spel apart wordt geboden om alsnog af te zien van de verkoop.

xDilatedx

Legacy Member
Hehe nee das veel te weinig, GoW en CoD3 zijn nog maar 2 weken oud :)

Btw Kheb vanmiddag THP8 gekocht , dus da moetek nimeer hebbe :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan