DaCrashOveride
Legacy Member
de_broemers zei:zet hem op ebay daar sla je geld eruit![]()
idd, er zijn mensen die daar meer geld geven dan de nieuwprijs!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de_broemers zei:zet hem op ebay daar sla je geld eruit![]()
straathond zei:wachten op de rgbkabel? thanks but no thanks. zelda doet pijn aan je ogen op een lcdtv en ik vind het schandalig dat nintendo hun consoles in de rekken kan leggen, maar niet de kabels om goed beeld te krijgen. ik heb die console niet gekocht op 8 december om ergens in 07 eindelijk optimaal te kunnen spelen.

straathond zei:ik zou u aanraden u niet te moeien in mijn thread, en zeker niet hoog van de toren te blazen ivb met dingen waar ge geen f*** van kent.
er is nog altijd een substantieel verschil tussen plasma en lcd, en het effect van minderwaardige kabels varieert van tv tot tv.
mss moet jij eens een bril kopen, of mss 2 keer nadenken voor je belachelijk commentaar komt geven?
stofkezwevegem zei:Heb daar zelda voor 44,5 € nieuw gekocht
BrollyTL zei:LOL? zo maar even een verschil van 20€ met de freerecordshop...

excuses