Archief - [WII] [TK]Wiiconsole + Zelda,Wiiplay, Rayman, Monkeyball

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alfred9684

Legacy Member
straathond zei:
wachten op de rgbkabel? thanks but no thanks. zelda doet pijn aan je ogen op een lcdtv en ik vind het schandalig dat nintendo hun consoles in de rekken kan leggen, maar niet de kabels om goed beeld te krijgen. ik heb die console niet gekocht op 8 december om ergens in 07 eindelijk optimaal te kunnen spelen.

Wa ne zever kraamt gij toch uit, ik speel de nintendo wii via de oorspronkelijke composiet aansluiting (component kabel is gebesteld) om een plasma scherm HD van 50 inch, ik krijg geen pijn aan mijn ogen ze. Ga verder van uwe tv zitten, koopt u eigen nen bril whatever.

de hamster

Legacy Member
ik zou u aanraden u niet te moeien in mijn thread, en zeker niet hoog van de toren te blazen ivb met dingen waar ge geen f*** van kent.

er is nog altijd een substantieel verschil tussen plasma en lcd, en het effect van minderwaardige kabels varieert van tv tot tv.
mss moet jij eens een bril kopen, of mss 2 keer nadenken voor je belachelijk commentaar komt geven?

Argyle

Legacy Member
Mja, eet elkaar niet op, maar hoe ik het na wat research zie (er kunnen foutjes inzitten):
Er is wel degelijk een verschil in de kabels als je lcd/plasma/projector hebt.(alles digitaal dus)
Met de gewone kabel kijk je 576 lijnen interlaced, bij de component wordt dat 480p (niet interlaced),de native resolutie verdubbelt dus bijna.
Ook de drie hoofdkleuren worden appart gestuurd, wat beter oogt.
http://www.gizmodo.com/gadgets/home...orbitantly-priced-on-ebay-worth-it-217054.php (scroll over de images voor de overgang van 480i nr 480p)

Ik heb de kabel besteld by playasia, maar ben al bijna twee weken aan het wachten.
Voor alle duidelijkheid, voor een gewone tv maakt de kabel in praktijk bijna niets uit, omdat de gewone tv op zich veel te onscherp is...

ik vind de prijs van straathond juist, mag misschien een tikkeltje vanaf ;)

alfred9684

Legacy Member
straathond zei:
ik zou u aanraden u niet te moeien in mijn thread, en zeker niet hoog van de toren te blazen ivb met dingen waar ge geen f*** van kent.

er is nog altijd een substantieel verschil tussen plasma en lcd, en het effect van minderwaardige kabels varieert van tv tot tv.
mss moet jij eens een bril kopen, of mss 2 keer nadenken voor je belachelijk commentaar komt geven?

Ik heb contactlenzen trouwens...

Diene component-cable gaat inderdaad voor de HD-tv's (zowel plasma als lcd) een goei verbetering zijn. (ge kunt hetzelfde zeggen van dvd-spelers met scart aansluiting en dvd-spelers met HDMI aansluiting) en het gaat hier ni over wie het meest van tv's afkent, het gaat om uw frustratie tov nintendo en nu zelfs die kabels te vinden zijn, nog steeds gefrustreerd rond te lopen. Als ge ni wilt dat ze commentaar geven op uwe thread, dan moet ge zo'n belachelijke redenen ni geven waarom ge uwe wii wegdoet. Diene verkoopt ge evengoed zonder uw "f***ing" reden.

zelda rulezz

Legacy Member
chill mannen :p, boeit toch niet waarom hij hem weg doet , als hij niet content is van zijn zaak is dat toch zo.
ik bied 38€ inc voor monkey ball BTW ;)

alfred9684

Legacy Member
swaar, mijn wii-fanatisme zal botsen met zijn wii-niet-fanatisme...

de hamster

Legacy Member
ik ben naar mediamarkt geweest en daar hadden ze dus die felgewilde RGBkabel in de rekken liggen.

na een bestelling vorige maand in de collishop (sorry, maar het product is niet leverbaar meer) , na weken rondbellen naar 2 verschillende gamemania's (we weten van niks, mss half januari ergens) , ligt hij dus los te koop in de MM (een stevige thx aan Jersey voor de tip)

en tell you what...weet je waar mijn frustratie vandaan kwam Alfred?
1. uit dat plaatsen van bestellingen, constant rondbellen en maar geen kunnen vinden, terwijl het beeld met de gewone kabels dus echt wel huilen met de pet op is.
en 2. reacties zoals die van jou...
voor mijn part mag je zoveel Wiifanaticus zijn als je wil, het is een leuke console en zeker in multyplayer een beestje, maar kom dan niet opdraven met een comment dat ik aan het zeveren ben en een bril moet dragen.

het is gewoon een feit dat het beeld met de bijgeleverde kabel op mijn tv korrelig en wazig was. in 60 hz zag je alles blurry. bvb de Wiiletters in het menu...daar zag je dus de wii geschaduwd achter......als je weet dat een game als metroid prime 3 enkel in 60 hz speelbaar wordt, dat Link in Twilight princes 1 pixelbrij is, dan mag je al eens wat geirriteerd worden me dunkt.


maargoed, nu heb ik dus eindelijk die RGBkabel gekocht in roeselare en het resultaat is schitterend. helder vast beeld in 60 hz met warme kleuren en mooi beeld zoals het hoort.

Die RGBkabel maakt dus wel degelijk een wereld van verschil uit.

wat mij betreft mag het topic dus gesloten worden.
er is geen goed bod op het pakket gekomen en dat hoeft ook niet meer.
ik kan eindelijk na een maand sukkelen en rondbellen Twilight princess gaan spelen.
ciao

BE_Dark Mugge

Legacy Member
mocht je toch appart verkopen, €38 voor rayman raving rabbits

games0ldier

Legacy Member
straathond,
ruil je de spellen voor PSP of Xbox spellen?

de hamster

Legacy Member
supermonkeyball is verkocht aan zeldarulez.

zelda en rayman hou ik bij.

het topic is niet meer geldig als verkoopthread

BE_Dark Mugge

Legacy Member
BrollyTL zei:
LOL? zo maar even een verschil van 20€ met de freerecordshop...

LOL? :D
€65 van een wii game :| in mediamarkt staan ze wel vrij goedkoop maar in free recordshop veel te duur, de gemiddelde prijs is iets van €55 dacht ik
sry voor off topic :$ excuses

grtz

_ns_

Legacy Member
topic zou toch al gesloten moeten zijn dus ja :p. Maar idd freerecord zijn echte afrippers zelf met je VIG kaart.

Mana

Legacy Member
kabel kostte mij 39.90 in mediamarkt, en idd wereld van verschil met de kabel!

microlink

Legacy Member
hmm heb deze gaan halen in mediamarkt,

24,90 voor component en 24,90 voor RGB
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan