Archief - [WII] [TK]Wiiconsole + Zelda,Wiiplay, Rayman, Monkeyball

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

de hamster

Legacy Member
Wegens het feit dat het beeld op een hdtv er ironisch genoeg minder goed uitziet dan op een gewone en nintendo het vertikt om hun RGBkabels in de winkelrekken te leggen, verkoop ik mijn Wiiconsole + toebehoren.

Wiiconsole + Wiisports + alle toebehoren in originele verpakking met garantiebewijs.

Wiiplay+ remote
Zelda Twilight Princess
Super monkeybal banana blitz
Rayman Raving Rabbids

het pakket gaat enkel in zijn geheel weg
kan opgehaald worden in regio Waregem/kortrijk, of geleverd in zelfde regio.

minimumprijs is 400 euro

mythe

Legacy Member
Reden van verkoop?
Heb wel een opmerking: Dit pakket is nieuw 430 EUR waard, waarom dan zo'n hoge minimumprijs? Koop hem dan liever nieuw!

Wat is je minimumprijs met enkel Zelda?

grtz

Jeroen_HD

Legacy Member
sorry voor offtopic: Nintendo gaat die kabels wel verkopen hier in Europa, enkel een beetje later.

bod van 40 incl. op zelda

tgc_9012

Legacy Member
Kheb de component-kabel (beter dan RGB) vandaag nog in de FNAC zien liggen :wtf:

de hamster

Legacy Member
"Heb wel een opmerking: Dit pakket is nieuw 430 EUR waard, waarom dan zo'n hoge minimumprijs? Koop hem dan liever nieuw!"

de console 250 betaald
zelda 59
rayman 55
monkeyball 55
wiiplay 40

de waarde staat dus op 459. voor 400 euro mag het weg omdat het in perfecte staat is wegens nauwelijks mee gespeeld. de Wii is trouwens nog steeds niet zo makkelijk te koop.

wachten op de rgbkabel? thanks but no thanks. zelda doet pijn aan je ogen op een lcdtv en ik vind het schandalig dat nintendo hun consoles in de rekken kan leggen, maar niet de kabels om goed beeld te krijgen. ik heb die console niet gekocht op 8 december om ergens in 07 eindelijk optimaal te kunnen spelen.


het hele pakket gaat op zijn geheel weg.

indien niet, dan kan supermonkeyball geruild worden tegen red steel
greetz

DaCrashOveride

Legacy Member
Oeveel zoude willen voor Console en wiiplay als ge het apart zou verkopen?
De spllen kunde nog kwijt apart

de hamster

Legacy Member
@ Spectre

ik heb al sinds half december een bestelling bij de collishop lopen....niet leverbaar

ik bel al constant naar 2 gamemania's : eeuhm we weten het niet zo...mss half januari.
droomland, carrefour...nergens.

als jij een idee hebt waar in de omgeving kortrijk je aan rgbkabels kunt geraken...please, do tell.
ik heb helemaal niks tegen de Wii, maar alles staat of valt met die rgbkabel.

ik ben het wachten en rondbellen kotsbeu.

@Iceman leuk bod, maar ik ga toch voor het geld, sorry. (sparen voor ps3)

Jersy

Legacy Member
ik kom just van de mediamarkt in roeselare en daar hangen er nog stuk of 10 van die kabels ...

Spectre

Legacy Member
Mediamarkt lag em daarnet toch.
Bart Smit ook

maar das in Gent

mythe

Legacy Member
straathond zei:
"Heb wel een opmerking: Dit pakket is nieuw 430 EUR waard, waarom dan zo'n hoge minimumprijs? Koop hem dan liever nieuw!"

de console 250 betaald
zelda 59
rayman 55
monkeyball 55
wiiplay 40

de waarde staat dus op 459. voor 400 euro mag het weg omdat het in perfecte staat is wegens nauwelijks mee gespeeld. de Wii is trouwens nog steeds niet zo makkelijk te koop.

wachten op de rgbkabel? thanks but no thanks. zelda doet pijn aan je ogen op een lcdtv en ik vind het schandalig dat nintendo hun consoles in de rekken kan leggen, maar niet de kabels om goed beeld te krijgen. ik heb die console niet gekocht op 8 december om ergens in 07 eindelijk optimaal te kunnen spelen.


het hele pakket gaat op zijn geheel weg.

indien niet, dan kan supermonkeyball geruild worden tegen red steel
greetz
Amai, t'is hier vandaag wat. k'Heb niet gelezen dat er Wii play bijzat. Dan is't idd rechtvaardige prijs.

stofkezwevegem

Legacy Member
Straathond. Ik heb 2 weken geleden de RGB kabel in game mania in Waregem gekocht.
Op de site van game mania staatr trouwens dat deze leverbaar is. De componentkabel is nergens te vinden voor het moment.
Ofwel moet je de media markt in roeselare eens proberen.
Trouwens de games daar zijn gemiddeld 12,5 € goedkoper.
Heb daar zelda voor 44,5 € nieuw gekocht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan