dat de graphics minder gingen zijn wist ik.
maar k'vind het een beetje bij de haren getrokken dat zelda op videotape in de gamepowerreview er beter uit ziet dan op de wii zelf op een lcdtv. (de kleuren zijn minder warm)
ook heeft de Wii als ik hem in de instellingen op 60 hz zet lelijk beeld met wazige vlekken, nintendo kennende kunnen we zeker metroid prime in 60 hz only gaan verwachten...dus ben ik wat worried dat de wii een console is die er beter uit komt te zien op een standaardtv van 10 jaar oud, dan op een lcdtv van een jaar.
maar goed, ik ga toch maar eens zoeken achter die rgbkabel for now. ik hoop dat dat 60 hzprobleem opgelost wordt daarmee...das het belangrijkste voor mij
iets minder scherp beeld of niet, zelda blijft een heerlijke game ervaring.
topic mag gesloten worden wat mij betreft.