Archief - [WII] [TK]Wiiconsole + Zelda Twilight Princess

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JaVae

Legacy Member
off-topic: dat wist je toch op voorhand dat de grafix slecht gingen zijn. ik speel ook met ne scart op mijne lcd hier. maar zeker voor zelda is de gameplay veel belangrijker dan de grafix imo. en als er zo ne kabel komt ga'k die wel halen, maar heb er niet echt behoefte aan.

de hamster

Legacy Member
dat de graphics minder gingen zijn wist ik.
maar k'vind het een beetje bij de haren getrokken dat zelda op videotape in de gamepowerreview er beter uit ziet dan op de wii zelf op een lcdtv. (de kleuren zijn minder warm)

ook heeft de Wii als ik hem in de instellingen op 60 hz zet lelijk beeld met wazige vlekken, nintendo kennende kunnen we zeker metroid prime in 60 hz only gaan verwachten...dus ben ik wat worried dat de wii een console is die er beter uit komt te zien op een standaardtv van 10 jaar oud, dan op een lcdtv van een jaar.

maar goed, ik ga toch maar eens zoeken achter die rgbkabel for now. ik hoop dat dat 60 hzprobleem opgelost wordt daarmee...das het belangrijkste voor mij

iets minder scherp beeld of niet, zelda blijft een heerlijke game ervaring.

topic mag gesloten worden wat mij betreft.

_ns_

Legacy Member
straathond zei:
dat de graphics minder gingen zijn wist ik.
maar k'vind het een beetje bij de haren getrokken dat zelda op videotape in de gamepowerreview er beter op ziet dat op de wii zelf op een lcdtv.

maar goed, ik ga toch maar eens zoeken achter die rgbkabel for now.

iets minder scherp beeld of niet, zelda blijft een heerlijke game ervaring.

topic mag gesloten worden wat mij betreft.

Ge kunt die RGBkabel al meteen kopen in de collishop

FroFro

Legacy Member
Vergeet ook ni da zelda een gamecube game is e :) natuurlijk zijn die gfx ni mooi :) Kzou em nog wa bijhouden, ge ga spijt hebben ^^

de hamster

Legacy Member
kweet het frofro, je hebt waarschijnlijk gelijk, want ik zie heus het potentieel en de funfactor van de console in.

de graphics op zich van Zelda kan ik best mee leven, de artstyle is erg sfeervol, enkel dat het er op lcd wat fletser uitziet, maar ah, ik koop gewoon die kabel en dan zijn we vertrokken :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan