de hamster
Legacy Member
Zoals de titel het zegt verkoop ik mijn Wiiconsole + Zelda.
enkel als er een goed bod komt, en indien je het zelf komt ophalen in Waregem of kortrijk.
het pakket mag weg voor 305 euro
reden van verkoop is omdat games met een scartkabel er niet je dat uitzien op mijn lcd en dat er geen component ingang is.
het pakket is in perfecte staat en wordt geleverd met de originele verpakkingen en kasticket
enkel als er een goed bod komt, en indien je het zelf komt ophalen in Waregem of kortrijk.
het pakket mag weg voor 305 euro
reden van verkoop is omdat games met een scartkabel er niet je dat uitzien op mijn lcd en dat er geen component ingang is.
het pakket is in perfecte staat en wordt geleverd met de originele verpakkingen en kasticket
