Archief - [WII] [TK]Wiiconsole + Zelda Twilight Princess

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

de hamster

Legacy Member
Zoals de titel het zegt verkoop ik mijn Wiiconsole + Zelda.

enkel als er een goed bod komt, en indien je het zelf komt ophalen in Waregem of kortrijk.

het pakket mag weg voor 305 euro


reden van verkoop is omdat games met een scartkabel er niet je dat uitzien op mijn lcd en dat er geen component ingang is.

het pakket is in perfecte staat en wordt geleverd met de originele verpakkingen en kasticket

Fir3wulf

Legacy Member
heb je misschien nog interesse in iets anders, of enkel geld ?

de hamster

Legacy Member
@ firewulf

enkel geld

Zelda gaat niet apart weg, sorry

ik verkoop enkel het pakket.

Timooo

Legacy Member
Bod van 260 euro voor het pakket. Waarom over de nieuwprijs heengaan? Het is en blijft tweedehands...

[Bonbon]

Legacy Member
met een scartkabel bedoel je waarschijnlijk composite over scart ?
heb je al eens geprobeerd met een rgb kabel ( over scart )? aangezien die nog nergens verkrijgbaar zijn en het beeld daar fel mee verbeterd ..

Timooo

Legacy Member
275 euro dan hier. Bij akkoord: voeg me toe op MSN (zie profiel)

_ns_

Legacy Member
firewulf1 zei:
das nog altijd €10 goedkoper dan nieuw ze

Ik heb het mijne 285 nieuw :unsure:

edit: besteld he bij colruyt, maar ik ga er toch pas achter na examens. Voor degenen die hem snel willen is dit idd een beter oplossing

de hamster

Legacy Member
ik laat nog even openstaan


t'enige probleem komt er in de vorm van mijn zus, die liever de console wil houden.

ik laat het topic nog een paar dagen openstaan, maar de kans zit erin dat het topic gesloten wordt omwille van een dwarsliggende zus met een mariofetish.


edit: sinterklaasrule heeft momenteel het hoogste bod.

als je me even zou kunnen pmen met wanneer je de console zou willen ophalen (vrijdag wordt moeilijk (afspraken), zaterdag of zondag doenbaar), dan kan ik het op tafel gooien.

wat mij betreft is het alvast een deal, ik zou het geld namelijk opzij willen zetten voor een 360core.

indien de deal niet doorgaat, dan houd ik hem liever bij. ik wil het pakket niet echt met verlies verkopen, maar enkel als ik min of meer de vraagprijs kan uithalen.
er komen naast zelda vast nog wel andere games die me zullen boeien
greetz


kleine offtopic @ Bon Bon.

wat is die rgbkabel juist en zou dat het beeld op lcd wat verbeteren?

Volt

Legacy Member
Er komen twee speciale kabels uit voor de Wii.
De RGBkabel werkt via de scartingang van uw tv, en geeft een veel beter beeld dan de meegeleverde (composite) kabel.

De Component kabel kan je enkel gebruiken op HD televisies (wat je dus hebt voor zover ik kan volgen) en laat een HD-output van 480p toe. Dat is natuurlijk nog lang niet zo scherp als 720p àf 1080p, maar het is een zeer zichtbaar verschil tegenover de bijgeleverde kabels.

Enige probleem: op dit moment weet niemand wanneer die component kabels gaan verschijnen. Maar dat ze er komen is 100% zeker. Kijk maar naar de Game Mania catalogus van de Wii.

-Stijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan