Archief - [wii] Nintendo Wii

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trench

Legacy Member
ik zeg toch niet dat het normaal is!
ik zeg gewoon dat de verkoper blijkbaar inschattingsfout heeft gemaakt
van wat het ding ging opbrengen. Als jij 170 kunt krijge ipv 150, dan neem jij
het toch ook gewoon aan? ik zeg toch dat ik begrijp dat je het vervelend vind.
Maar je moet de verkoper ook een beetje begrijpen toch?
Hij had gewoon richtprijs moeten invulle ipv meeneem. Beetje dom van hem.
Maar ik vind dat hij het recht heeft niet te verkopen voor 150 als hij 170 kan krijgen :)

FroFro

Legacy Member
Idd beetje dom van hem, maar regels zijn regels, hij had maar opzoekingswerk moete doen. Wij hadde vandaag ook 50 euro me de joker gewonnen, maar er stond een kruisje in het vakje naast "neen". Ook een beetje dom, maarja, wa doet ge eraan?

Art

Legacy Member
Hij heeft dat recht hier niet om dat aan 170 te verkopen.
Hij heeft als meeneemprijs eerst 150 gezet en daarvoor heeft al een winnend bod gehad, verkoop gesloten dus.
Bij het zien van een hoger bod heeft hij dit dus aangepast.
Als je het woord meeneemprijs niet kent moet je dit dan ook niet gebruiken. simpel toch.
Dat hij in de rapte dat hij dit kwijt wil dit wel heeft gedaan is onze fout niet, maar een fout van hemzelf.

Als hij er meer voor zou willen , had hij die meeneemprijs van eerste keer op 250 moeten leggen ofzo.MAar hij had dit dus eerst op 150 gelegt.

Maar door dit misbruik van edits gaan we onder de mods eens moeten kijken of we die edit in tijd gaan moeten beperken of afzetten.

Starrk

Legacy Member
Art zei:
Maar door dit misbruik van edits gaan we onder de mods eens moeten kijken of we die edit in tijd gaan moeten beperken of afzetten.

Afaik kunnen de sups dit zien dacht ik

piotke

Legacy Member
EDITS kunde niet zien en worden niet bijgehouden :)

Mocht er nog verder geboden worden, dan doe ik een bod van 200 euro.

flee*-666

Legacy Member
kwil mij nu niet moeien he maar op pagina 1 kan je toch duidelijk in een quote zien wat er stond??

Groopy

Legacy Member
Ik neem aan dat hij die Wii gekregen heeft en zelf geen idee heeft van de waarde. Dus hij zet een veel te lage meeneemprijs, waarop jij natuurlijk direct opspringt want je denkt een koopje te doen.

Ik geef de verkoper helemaal gelijk als hij nog van gedacht verandert. En ik kan er niets aan doen, maar moest ik de verkoper zijn je had al in mijn ban-lijst gestaan. Een beetje vriendelijk blijven mag wel!

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Originally Posted by mayonaise View Post
ik zou er ongeveer 150 voor vragen wie dit bied mag hem direct hebben ik ben van gent



= meeneemprijs, vraagprijs...

tis lame om die te verhogen als ge er meer geld kunt uitslaan. kijkt dan eerst wat rond fzo voor ge iets verkoopt en vergelijkt mss wa prijzen?

bugoff

Legacy Member
De bedoeling van die zin was gewoon dat als iemand 150€ bood hij erover na zou denken om hem te verkopen. nuja de wii is verkocht dus deze topic mag gesloten worden.

Trench

Legacy Member
flee*-666 zei:
kwil mij nu niet moeien he maar op pagina 1 kan je toch duidelijk in een quote zien wat er stond?? BTW ik neuk schapen:lol:

:) dus: quotes zijn te vervalsen natuurlijk :p
(was niet om u aan te vallen he, gewoon punt duidelijk maken)

piotke

Legacy Member
aan wie en voor welke prijs ? want ik wilde zelfs nog meer biden, dus denk dat de koper wel wat misloopt..

Piejie

Legacy Member
Groopy zei:
Ik neem aan dat hij die Wii gekregen heeft en zelf geen idee heeft van de waarde. Dus hij zet een veel te lage meeneemprijs, waarop jij natuurlijk direct opspringt want je denkt een koopje te doen.

Ik geef de verkoper helemaal gelijk als hij nog van gedacht verandert. En ik kan er niets aan doen, maar moest ik de verkoper zijn je had al in mijn ban-lijst gestaan. Een beetje vriendelijk blijven mag wel!
Waar ben ik dan onvriendelijk? Ik zeg toch gewoon exact wat er gebeurd is? Als dat al "onvriendelijk" is :doh:

En zoals iemand al zei, is het mijn schuld dat de meeneemprijs laag is? Heb ik die meeneemprijs gekozen? Nee, toch?

Piejie

Legacy Member
piotke zei:
aan wie en voor welke prijs ?
Aan Bugoff blijkbaar, buiten deze thread want ik zie hier niks staan. Snap ook niet hoe je dan deze thread als referentie op Itrader kan gebruiken. Hier is namelijk niks verkocht.

Groopy

Legacy Member
Piejie zei:
Dan weet je ook dat je een blacklist mag verwachten? Daar je de regels voor meeneemprijs duidelijk niet wil respecteren.

Dat vind ik onvriendelijk.

Time

Legacy Member
Groopy zei:
Ik geef de verkoper helemaal gelijk als hij nog van gedacht verandert. En ik kan er niets aan doen, maar moest ik de verkoper zijn je had al in mijn ban-lijst gestaan. Een beetje vriendelijk blijven mag wel!
Piejie kent de regels, jij niet. Hij is volledig in zijn recht als hij een blacklist wil indienen want de verkoper is hier in fout. Hij heeft gekozen voor een te lage meeneemprijs en moet daar maar de gevolgen van dragen.

En wat er onvriendelijk is aan zeggen 'je weet toch dat je een blacklist mag verwachten?' is mij echt een raadsel...

Nu, als de verkoper het deftig aanpakt weigert hij gewoon deze deal, krijgt hij 1 blacklist en verkoopt het gewoon voor een hogere prijs. 1 blacklist is het einde van de wereld niet, en zeker niet op dit forum. Als symonseric of fulcrum hier straks een thread starten zullen ze ook bieders krijgen, onbegrijpelijk maarjah...

jeltex

Legacy Member
Time^- zei:
Piejie kent de regels, jij niet. Hij is volledig in zijn recht als hij een blacklist wil indienen want de verkoper is hier in fout. Hij heeft gekozen voor een te lage meeneemprijs en moet daar maar de gevolgen van dragen.

En wat er onvriendelijk is aan zeggen 'je weet toch dat je een blacklist mag verwachten?' is mij echt een raadsel...

Nu, als de verkoper het deftig aanpakt weigert hij gewoon deze deal, krijgt hij 1 blacklist en verkoopt het gewoon voor een hogere prijs. 1 blacklist is het einde van de wereld niet, en zeker niet op dit forum. Als symonseric of fulcrum hier straks een thread starten zullen ze ook bieders krijgen, onbegrijpelijk maarjah...

Idd. Ik snap echt niet waarom er zo hard gediscussieerd moet worden over iets waar de regels bijzonder duidelijk over zijn.

Piejie

Legacy Member
Groopy zei:
Dat vind ik onvriendelijk.
Dus het is "onvriendelijk" om iemand erop te wijzen dat hij de regels aan het overtreden is en dat daar logischerwijze gevolgen aan vasthangen? :unsure:

Groopy

Legacy Member
Piejie zei:
Dus het is "onvriendelijk" om iemand erop te wijzen dat hij de regels aan het overtreden is en dat daar logischerwijze gevolgen aan vasthangen? :unsure:

Die zin komt idd heel onvriendelijk over, en zelfs bedreigend vind. Het minste wat je kan doen is een beetje begrip opbrengen voor mensen die zich vergissen in hun meeneemprijs en dit (gelukkig voor hem) vrij snel inzien. Ik zou er zelfs verder in gaan. Had ik deze thread gezien als eerste had ik ook de meeneemprijs geboden en had ik er hem attent op gemaakt dat deze te laag zou zijn. Ma soit, blijkbaar zijn er maar weinig mensen die zoiets doen.

Bij deze ook mijn laatste post die ik hier neerpoot. Nog veel biedplezier

Grtz

piotke

Legacy Member
Kunnen we stoppen met janken, of doe voort via PM. Ik wil weten hoe ver het stat met de wii en aan wie die verkocht is.

Piejie

Legacy Member
piotke zei:
Kunnen we stoppen met janken, of doe voort via PM. Ik wil weten hoe ver het stat met de wii en aan wie die verkocht is.
Dat zei ik toch al in de vorige reply...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan