Trench
Legacy Member
ik zeg toch niet dat het normaal is!
ik zeg gewoon dat de verkoper blijkbaar inschattingsfout heeft gemaakt
van wat het ding ging opbrengen. Als jij 170 kunt krijge ipv 150, dan neem jij
het toch ook gewoon aan? ik zeg toch dat ik begrijp dat je het vervelend vind.
Maar je moet de verkoper ook een beetje begrijpen toch?
Hij had gewoon richtprijs moeten invulle ipv meeneem. Beetje dom van hem.
Maar ik vind dat hij het recht heeft niet te verkopen voor 150 als hij 170 kan krijgen
ik zeg gewoon dat de verkoper blijkbaar inschattingsfout heeft gemaakt
van wat het ding ging opbrengen. Als jij 170 kunt krijge ipv 150, dan neem jij
het toch ook gewoon aan? ik zeg toch dat ik begrijp dat je het vervelend vind.
Maar je moet de verkoper ook een beetje begrijpen toch?
Hij had gewoon richtprijs moeten invulle ipv meeneem. Beetje dom van hem.
Maar ik vind dat hij het recht heeft niet te verkopen voor 150 als hij 170 kan krijgen


