Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Piejie zei:Dan weet je ook dat je een blacklist mag verwachten? Daar je de regels voor meeneemprijs duidelijk niet wil respecteren.
bugoff zei:ik vind da ge een beetje te onvriendelijk geweest zijt als ge nu een blacklist geeft. Gij begint hier te "zeiken" omda hem paar uur niks van zich laat horen.
Nou dan heb ik vandaag ook een blacklist verdient want ik heb 6 uur later pas iets laten horen van mij. Volgens mij staat er in de regels ook niets van dat je binnen de zoveel uur moet reageren?
Ik had hetzelfde gedaan.
SLX zei:denk niet dat het zo gegaan is...
Eerder zo: verkoper zet meeneemprijs in zijn topic, piejie bied en verkoper accepteert (deal is dus afgerond) en begint de afhandeling met piejie te af te spreken, MAAR verkoper ziet dat er meer geboden wordt, verbreekt contact met piejie, past zijn topic aan (ivm meeneemprijs) en komt hier vertellen om verder te bieden.
allesbehalve proper imo en no way to trade, wou gewoon ff duidelijk maken.
Je begrijpt het duidelijk niet goed, het gaat om de meeneemprijs die al lang geboden is.bugoff zei:ik vind da ge een beetje te onvriendelijk geweest zijt als ge nu een blacklist geeft. Gij begint hier te "zeiken" omda hem paar uur niks van zich laat horen.
Nou dan heb ik vandaag ook een blacklist verdient want ik heb 6 uur later pas iets laten horen van mij. Volgens mij staat er in de regels ook niets van dat je binnen de zoveel uur moet reageren?
Ik had hetzelfde gedaan.
Idd, perfect de manier van hoe het gegaan is...SLX zei:denk niet dat het zo gegaan is...
Eerder zo: verkoper zet meeneemprijs in zijn topic, piejie bied en verkoper accepteert (deal is dus afgerond) en begint de afhandeling met piejie te af te spreken, MAAR verkoper ziet dat er meer geboden wordt, verbreekt contact met piejie, past zijn topic aan (ivm meeneemprijs) en komt hier vertellen om verder te bieden.
allesbehalve proper imo en no way to trade, wou gewoon ff duidelijk maken.
:doh:IceMaN.* zei:no way, ik had de topic van in het begin gezien, hij zei gewoon dat hij rond de 150€ wou vangen. Hier was niets gezegd over een meeneemprijs ...
Piejie zei:Je begrijpt het duidelijk niet goed, het gaat om de meeneemprijs die al lang geboden is.
Idd, perfect de manier van hoe het gegaan is...
:doh:
Je kan toch duidelijk nog zijn quote lezen :doh:
"wie dit bied mag hem direct hebben"
Maarja, jij was dan ook diegene die €160 bood toen meeneemprijs door mij al was geboden, dusja :ironic:

Je hebt de meeneemprijs geboden, je bent aan het afspreken op MSN, wanneer je bezig bent met afspreken blokt de persoon in kwestie je, gaat naar de thread, en past zijn bericht waar de meeneemprijs instaat aan, en laat gewoon verder bieden alsof je niet bestaat en er niks gebeurd is. Dat is toch een reden om dat eens in de desbetreffende thread te posten, niet? En als dat al "agressief" isIceMaN.* zei:maakt mij ni uit, voor mij moogt ge hem hebben voor 150€, koop ik wel ergens anders voor dat beetje verschil :ironic:
maar als ge zo agressief blijft posten in deze thread zou ik hem ook ni aan u verkopen![]()
, maar de mods kunnen toch zien wat er oorspronkelijk stond. Piejie heeft infeite gelijk als hij de TS een blacklist geeft, maar ja ik zou ook liever 170 dan 150 hebben he
.ns boy zei:Even om tussen te komen, maar Piejie heeft wel gelijk, oorspronkelijk stond er: "Wie 150 geeft mag er omkomen". hij heeft dit gwn verandert, maar de mods kunnen toch zien wat er oorspronkelijk stond. Piejie heeft infeite gelijk als hij de TS een blacklist geeft, maar ja ik zou ook liever 170 dan 150 hebben he
.

Piejie zei:Gelukkig dat een heleboel mensen ook de aanpassing gezien hebben anders zou dat wel een lek in het systeem zijn. Als je ziet dat mensen doorbieden gewoon je meeneemprijs aanpassen en niemand die het originele bericht kan zien...

Dus vanaf nu moet het kunnen dat nadat de meeneemprijs geboden is hij aangepast wordt en gewoon verder geboden mag worden alsof er geen vuiltje aan de lucht is? Aja, want het is begrijpelijk dat hij er het maximum uit wil halen :ironic:Trench zei:ik begrijp perfect dat dit vervelend voor je is.
Maar toch neem ik het de verkoper niet echt kwalijk
hoe zou je zelf zijn? Idd de verkoper heeft de regels verbroken.
Hij had veel beter richtprijs opgegeven, en dan laten bieden.
Dan had er nix mis geweest. Maar ik vind niet dat je zo aggressief moet
reageren. Is toch een beetje begrijpelijk dat hij het maximum eruit wil halen