Archief - [wii] Nintendo Wii

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Groopy

Legacy Member
Dat Itrader gedoe vind ik dikke zever, kheb hier al veel dingen gekocht en daarmee ga ik mij echt niet bezighouden. Das voor mensen met teveel tijd.

Anyway, ik denk ni da ge uwe wii zo goedkoop gaat hebben, onze vriend laat ni teveel meer van zich horen ;)

stijn87

Legacy Member
itrader is helemaal niet dom, waaraan heeft ebay zijn succes te danken? Aan het feedbackmechanisme dat vergelijkbaar is met het itrader systeem

mayonaise

Legacy Member
jwl jwl ik leef nog..maar bied gwoon maar, 170 staat nu genoteerd .. zoals ik al zei potentiele kopers die blijkbaar niet geloven dat het systeem daadwerkelijk PERFECT werkt en nog in nieuw staat is + papieren enz enz..die kunnen dat komen testen bij mij thuis

mayonaise

Legacy Member
jwl jwl ik leef nog..maar bied gwoon maar , 170 staat nu genoteerd .. zoals ik al zei potentiele kopers die blijkbaar niet geloven dat het systeem daadwerkelijk PERFECT werkt en nog in nieuw staat is + papieren enz enz..die kunnen dat komen testen bij mij thuis

Piejie

Legacy Member
Dan weet je ook dat je een blacklist mag verwachten? Daar je de regels voor meeneemprijs duidelijk niet wil respecteren.

bugoff

Legacy Member
Piejie zei:
Dan weet je ook dat je een blacklist mag verwachten? Daar je de regels voor meeneemprijs duidelijk niet wil respecteren.


ik vind da ge een beetje te onvriendelijk geweest zijt als ge nu een blacklist geeft. Gij begint hier te "zeiken" omda hem paar uur niks van zich laat horen.
Nou dan heb ik vandaag ook een blacklist verdient want ik heb 6 uur later pas iets laten horen van mij. Volgens mij staat er in de regels ook niets van dat je binnen de zoveel uur moet reageren?

Ik had hetzelfde gedaan.

SLX

Legacy Member
bugoff zei:
ik vind da ge een beetje te onvriendelijk geweest zijt als ge nu een blacklist geeft. Gij begint hier te "zeiken" omda hem paar uur niks van zich laat horen.
Nou dan heb ik vandaag ook een blacklist verdient want ik heb 6 uur later pas iets laten horen van mij. Volgens mij staat er in de regels ook niets van dat je binnen de zoveel uur moet reageren?

Ik had hetzelfde gedaan.

denk niet dat het zo gegaan is...
Eerder zo: verkoper zet meeneemprijs in zijn topic, piejie bied en verkoper accepteert (deal is dus afgerond) en begint de afhandeling met piejie te af te spreken, MAAR verkoper ziet dat er meer geboden wordt, verbreekt contact met piejie, past zijn topic aan (ivm meeneemprijs) en komt hier vertellen om verder te bieden.
allesbehalve proper imo en no way to trade, wou gewoon ff duidelijk maken.

Cerv.Be

Legacy Member
SLX zei:
denk niet dat het zo gegaan is...
Eerder zo: verkoper zet meeneemprijs in zijn topic, piejie bied en verkoper accepteert (deal is dus afgerond) en begint de afhandeling met piejie te af te spreken, MAAR verkoper ziet dat er meer geboden wordt, verbreekt contact met piejie, past zijn topic aan (ivm meeneemprijs) en komt hier vertellen om verder te bieden.
allesbehalve proper imo en no way to trade, wou gewoon ff duidelijk maken.

no way, ik had de topic van in het begin gezien, hij zei gewoon dat hij rond de 150€ wou vangen. Hier was niets gezegd over een meeneemprijs ...

hierbij, bod 175€ incl

Piejie

Legacy Member
bugoff zei:
ik vind da ge een beetje te onvriendelijk geweest zijt als ge nu een blacklist geeft. Gij begint hier te "zeiken" omda hem paar uur niks van zich laat horen.
Nou dan heb ik vandaag ook een blacklist verdient want ik heb 6 uur later pas iets laten horen van mij. Volgens mij staat er in de regels ook niets van dat je binnen de zoveel uur moet reageren?

Ik had hetzelfde gedaan.
Je begrijpt het duidelijk niet goed, het gaat om de meeneemprijs die al lang geboden is.
SLX zei:
denk niet dat het zo gegaan is...
Eerder zo: verkoper zet meeneemprijs in zijn topic, piejie bied en verkoper accepteert (deal is dus afgerond) en begint de afhandeling met piejie te af te spreken, MAAR verkoper ziet dat er meer geboden wordt, verbreekt contact met piejie, past zijn topic aan (ivm meeneemprijs) en komt hier vertellen om verder te bieden.
allesbehalve proper imo en no way to trade, wou gewoon ff duidelijk maken.
Idd, perfect de manier van hoe het gegaan is...
IceMaN.* zei:
no way, ik had de topic van in het begin gezien, hij zei gewoon dat hij rond de 150€ wou vangen. Hier was niets gezegd over een meeneemprijs ...
:doh:

Je kan toch duidelijk nog zijn quote lezen :doh:

"wie dit bied mag hem direct hebben"

Maarja, jij was dan ook diegene die €160 bood toen meeneemprijs door mij al was geboden, dusja :ironic:

Cerv.Be

Legacy Member
Piejie zei:
Je begrijpt het duidelijk niet goed, het gaat om de meeneemprijs die al lang geboden is.

Idd, perfect de manier van hoe het gegaan is...

:doh:

Je kan toch duidelijk nog zijn quote lezen :doh:

"wie dit bied mag hem direct hebben"

Maarja, jij was dan ook diegene die €160 bood toen meeneemprijs door mij al was geboden, dusja :ironic:

maakt mij ni uit, voor mij moogt ge hem hebben voor 150€, koop ik wel ergens anders voor dat beetje verschil :ironic:

maar als ge zo agressief blijft posten in deze thread zou ik hem ook ni aan u verkopen :wtf:

maja care, i'm off to bed again (verschrikkelijk ziek) ik kwam alleen maar es zien hoe het met die bieding hier was

Piejie

Legacy Member
IceMaN.* zei:
maakt mij ni uit, voor mij moogt ge hem hebben voor 150€, koop ik wel ergens anders voor dat beetje verschil :ironic:

maar als ge zo agressief blijft posten in deze thread zou ik hem ook ni aan u verkopen :wtf:
Je hebt de meeneemprijs geboden, je bent aan het afspreken op MSN, wanneer je bezig bent met afspreken blokt de persoon in kwestie je, gaat naar de thread, en past zijn bericht waar de meeneemprijs instaat aan, en laat gewoon verder bieden alsof je niet bestaat en er niks gebeurd is. Dat is toch een reden om dat eens in de desbetreffende thread te posten, niet? En als dat al "agressief" is :unsure:

Snap eigenlijk niet waarom jij nog bood terwijl je zag dat de meeneemprijs al geboden was (kon je duidelijk zien in het laatste bericht, en zijn post was nog bijlange niet aangepast dan), daaruit is in feite het probleem gekomen. De verkoper zag dat er nadat de meeneemprijs geboden was, er nog iemand over zat te bieden...

_ns_

Legacy Member
Even om tussen te komen, maar Piejie heeft wel gelijk, oorspronkelijk stond er: "Wie 150 geeft mag er omkomen". hij heeft dit gwn verandert :p, maar de mods kunnen toch zien wat er oorspronkelijk stond. Piejie heeft infeite gelijk als hij de TS een blacklist geeft, maar ja ik zou ook liever 170 dan 150 hebben he :D.

mayonaise

Legacy Member
als jullie zo blijven doorgaan...krijgt niemand hem , hier mag een slotje op

Piejie

Legacy Member
Zo blijven doorgaan? De meeneemprijs werd geboden door mij remember? Ik ben de persoon die je geblokt hebt op MSN remember?

Starrk

Legacy Member
ns boy zei:
Even om tussen te komen, maar Piejie heeft wel gelijk, oorspronkelijk stond er: "Wie 150 geeft mag er omkomen". hij heeft dit gwn verandert :p, maar de mods kunnen toch zien wat er oorspronkelijk stond. Piejie heeft infeite gelijk als hij de TS een blacklist geeft, maar ja ik zou ook liever 170 dan 150 hebben he :D.

Wij kunnen dat niet zien, tenzij die rakkers van B&S extra bevoegdheden hebben :p

Art

Legacy Member
had die post ook gezien voor hij aangepast was.maar derna die thread effe uit het oog verloren.
De verkoper hier moet deze aan piejle verkopen.indien hij deze toch aan iemand anders verkoopt mag hij hiervoor een negatief itrader punt geven.

Piejie

Legacy Member
Gelukkig dat een heleboel mensen ook de aanpassing gezien hebben anders zou dat wel een lek in het systeem zijn. Als je ziet dat mensen doorbieden gewoon je meeneemprijs aanpassen en niemand die het originele bericht kan zien...

Trench

Legacy Member
Piejie zei:
Gelukkig dat een heleboel mensen ook de aanpassing gezien hebben anders zou dat wel een lek in het systeem zijn. Als je ziet dat mensen doorbieden gewoon je meeneemprijs aanpassen en niemand die het originele bericht kan zien...

ik begrijp perfect dat dit vervelend voor je is.
Maar toch neem ik het de verkoper niet echt kwalijk :)
hoe zou je zelf zijn? Idd de verkoper heeft de regels verbroken.
Hij had veel beter richtprijs opgegeven, en dan laten bieden.
Dan had er nix mis geweest. Maar ik vind niet dat je zo aggressief moet
reageren. Is toch een beetje begrijpelijk dat hij het maximum eruit wil halen

Piejie

Legacy Member
Trench zei:
ik begrijp perfect dat dit vervelend voor je is.
Maar toch neem ik het de verkoper niet echt kwalijk :)
hoe zou je zelf zijn? Idd de verkoper heeft de regels verbroken.
Hij had veel beter richtprijs opgegeven, en dan laten bieden.
Dan had er nix mis geweest. Maar ik vind niet dat je zo aggressief moet
reageren. Is toch een beetje begrijpelijk dat hij het maximum eruit wil halen
Dus vanaf nu moet het kunnen dat nadat de meeneemprijs geboden is hij aangepast wordt en gewoon verder geboden mag worden alsof er geen vuiltje aan de lucht is? Aja, want het is begrijpelijk dat hij er het maximum uit wil halen :ironic:

Meeneemprijs is meeneemprijs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan