_ns_
Legacy Member
Dakpan. zei:u weet toch dat u nu kan geblacklist worden omdat u het spel buiten het forum verkocht heeft zonder de mensen van hier de mogelijkheid te geven om overtebieden?![]()
heb ik dan ook gedaan...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dakpan. zei:u weet toch dat u nu kan geblacklist worden omdat u het spel buiten het forum verkocht heeft zonder de mensen van hier de mogelijkheid te geven om overtebieden?![]()
Prauw zei:ja het 14 jarige jongentje heeft eens zijn mondje open gedaan
. Leer u dan volwassen gedragen, klein kind :ironic:.Prauw zei:man man wat een noten op uw zang
Prauw zei:oei geleerde woorden, kent ge da wel?
Extacy zei:Lap, weg sfeer...
Prauw zei:haha das maar goed ook puberke
Spectre zei:Nu heeft hij imo wel gelijk, NS Boy is 14 en Prauw is 20.
Ik zou zeggen Blacklist is ingediend, spel is verkocht.
Prauw zit hier nog niet zo lang ook dus misschien wist hij het niet.
. En misschien wist hij het niet? Als je op het forum komt staat er in koeien van letters: Lees eerst de rules voor... Duidelijk genoeg voor mij.Spectre zei:klik maar eens bij zen profiel op zen itrader profile
@ ns : zeggen dat iemand seksueel gefrustreerd is terwijl hij 6 jaar ouder is kan nogal dom overkomen eh.
Hou het gewoon rustig, case closed.
Prauw zei:voor alle duidelijkheid, het spel is werkelijk verkocht aan iemand op het forum. Die bood er 42 euro voor das dus 2 euro meer dan het bod van ns boy, als je een beetje van economie kent weet je wat kiezen. Die persoon heeft me een pm gestuurd en hebben het zo afgehandeld. Case closed