Archief - [WII] Call of Duty 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
Dakpan. zei:
u weet toch dat u nu kan geblacklist worden omdat u het spel buiten het forum verkocht heeft zonder de mensen van hier de mogelijkheid te geven om overtebieden? :)

heb ik dan ook gedaan...

_ns_

Legacy Member
Prauw zei:
ja het 14 jarige jongentje heeft eens zijn mondje open gedaan

Straf he :rofl:. Leer u dan volwassen gedragen, klein kind :ironic:.
Sluit dit topic dan mods...

Spectre

Legacy Member
Nu heeft hij imo wel gelijk, NS Boy is 14 en Prauw is 20.
Ik zou zeggen Blacklist is ingediend, spel is verkocht.
Prauw zit hier nog niet zo lang ook dus misschien wist hij het niet.

-Draco-

Legacy Member
als de blacklist is ingediend waarom staat er dan nog niks bij itrader?

_ns_

Legacy Member
Spectre zei:
Nu heeft hij imo wel gelijk, NS Boy is 14 en Prauw is 20.
Ik zou zeggen Blacklist is ingediend, spel is verkocht.
Prauw zit hier nog niet zo lang ook dus misschien wist hij het niet.

Wat doe het terzake dat hij ouder is? Ik kan tenminste de regels naleven. Ik blacklist hem en hij stuurt me meteen een vijandige PM waarin hij me een beetje komt uitkakken. Zo zal hij hier nog veel zaken doen :sop:. En misschien wist hij het niet? Als je op het forum komt staat er in koeien van letters: Lees eerst de rules voor... Duidelijk genoeg voor mij.

Spectre

Legacy Member
klik maar eens bij zen profiel op zen itrader profile
@ ns : zeggen dat iemand seksueel gefrustreerd is terwijl hij 6 jaar ouder is kan nogal dom overkomen eh.
Hou het gewoon rustig, case closed.

_ns_

Legacy Member
Spectre zei:
klik maar eens bij zen profiel op zen itrader profile
@ ns : zeggen dat iemand seksueel gefrustreerd is terwijl hij 6 jaar ouder is kan nogal dom overkomen eh.
Hou het gewoon rustig, case closed.

En iemand beginnen uitlachen met dat hij 6 jaar jonger is omdat hij je geblacklist heeft is laag, heel laag. Maar ja dat laatste had ik niet mogen zeggen.

Prauw

Legacy Member
voor alle duidelijkheid, het spel is werkelijk verkocht aan iemand op het forum. Die bood er 42 euro voor das dus 2 euro meer dan het bod van ns boy, als je een beetje van economie kent weet je wat kiezen. Die persoon heeft me een pm gestuurd en hebben het zo afgehandeld. Case closed

_ns_

Legacy Member
Prauw zei:
voor alle duidelijkheid, het spel is werkelijk verkocht aan iemand op het forum. Die bood er 42 euro voor das dus 2 euro meer dan het bod van ns boy, als je een beetje van economie kent weet je wat kiezen. Die persoon heeft me een pm gestuurd en hebben het zo afgehandeld. Case closed

Ok no prob..Die koper moet dan wel iets laten weten in het topic zelf, dan weet je het voor de volgende keer.

Art

Legacy Member
Bij itrader toont hij alles onder de 0 score niet onder u stad.

En prauw of het al dan niet via het forum is verkocht, maakt niets uit.Je kan hier voor geen itrader punt geven of krijgen, daar deze deal niet volgens de regels is verlopen.Boden via pm worden niet aanvaard enkel boden die geplaatst zijn in de thread wel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan